Hvor køber jeg disse bælter?

• Ikke for at blande mig men store bælter med meget diamand show og det er ikke længere moderne, så ville ikke råde dig til at anskaffe dig disse.

Nu er det tynde sorte Læderbælter man skal have :) tro det eller lad være :)

Originally posted by mrflashbag
    Ikke for at blande mig men store bælter med meget diamand show og det er ikke længere moderne, så ville ikke råde dig til at anskaffe dig disse.

Nu er det tynde sorte Læderbælter man skal have :) tro det eller lad være :)

Hvad nu hvs man synes tynde sorte læderbælter er klamme, men overdreven bling er sejt? ;)
    Jeg er feks TEMMELIG ligeglad med hvad der er moderne :)

Originally posted by SlackeR

Hvad nu hvs man synes tynde sorte læderbælter er klamme, men overdreven bling er sejt? ;)
    Jeg er feks TEMMELIG ligeglad med hvad der er moderne :)

De der typiske bælter hvor der sidder en masse glimmerhalløj på, er sidste års trend. - specielt Friis .

Moden i år bliver mere de der 80 bukser der sidder helt stramt på benene og så smalle bælter (bestemt ikke noget jeg selv har tænkt mig at gå med - he he)

• hehe... mange tak. .tror det er nogen af disse links xD.. mange tak.. desuden er det ikke mig der ska købe dem.. det er en veninde fra jylland der skal.. skal dog nok lige få understreget jeres kommentare om at de er ude af mode.. :P.. ellers mange tak :rules:... lader bare denne her thread stå åbent til fri diskussion :P

Originally posted by Aerial

De der typiske bælter hvor der sidder en masse glimmerhalløj på, er sidste års trend. - specielt Friis .

Moden i år bliver mere de der 80 bukser der sidder helt stramt på benene og så smalle bælter (bestemt ikke noget jeg selv har tænkt mig at gå med - he he)

Det er jo netop det jeg vil frem til ;)
    I sidste ende er det jo et fedt hvis man ikke føler sig tilpas i mode. Og hverken blingbælterne eller smalle læderbælter er mig :))