findes spøgelser
-
-
Har set den film, den er spooky
Tror dog slet ikke på spøgelser, og har aldrig oplevet noget i den dur
-
Tror ikke på det.
-
Aldrig oplevet noget weird, og tror ikke på det.. Jeg skal overbevises IRL hvor jeg umuligt kan tage fejl hvis jeg skal tro på det
-
Men kan hilse at sige at jeg satme havde skidt i bukserne 3mdr efter hvis jeg så det der IRL, men tror ikke på den film
-
Der er mere mellem himmel og end jord ........
-
Af en eller anden underlig årsag har jeg ikk yderligere lyst til at se den
...
HADER , sådanne ting... haha, kald mig bare TØS med stort T
-
kan intet se på den video
QuoteOriginally posted by Macimuz
Der er mere mellem himmel og end jord ........Jeg er imellem
-
Ka intet se... Ud over noget der godt ku ligne en hund/ulv til allersidst...
Og så nogle skarpe lys?
Tror dog overhovedet ikk på spøgelser eller andet overnaturligt gøjl... Der er jeg vist for teoretisk anlagt til at tro på sådan noget
Tror desværre også at alt, der kan opdages, er opdaget nu til dags... Resten skal opfindes
-
Originally posted by Shooqer
Jeg er imellem
You dont say
-
Lidt irreterende at han ik havde et bedre cam hva
Det er sådanne ting som man skal se IRL før man tror på det..
Ligesom Åndernes Magt..Mvh Mads
-
Fnis...
Ærlig talt, så tror jeg ikke på sådan noget... Men man har jo heldigvis kun et standpunkt til man tager et nyt.
-
Jeg tror sgu ikke på det. Skal hvert fald se det med mine egne øjne, men hvis de findes så må Paris Hilton også være klog.
-
Originally posted by Don_Jabbe
Jeg tror sgu ikke på det. Skal hvert fald se det med mine egne øjne, men hvis de findes så må Paris Hilton også være klog.Nice..
Det vil jeg gerne opleve
Men den vidoe giver jeg ikke en skid for.. det ligner måske et spøgelse, men det kan ligeså godt bare være en gammel dame eller en kat der sidder på det det bord..
//Out - EcoPa
-
Jeg tror fuldt og fast på spøgelser. Jeg har ikke selv oplevet noget, men jeg har set for meget wierd sh** optaget. Er bl.a. fan af den engelske dokumentar serie "Most Haunted". Man ser dét man gerne vil se, og indtil det er videnskabeligt bevist/afvist, så bestemmer vi heldigvis selv hvad vi vil tro. Men jeg er overbevist om, at der findes mere mellem himmel og jord, end vi lige regner med.
-
Jeg undrer mig over lyden idet at "spøgelset" drejer hovedet... Det ligner at det er manipuleret
-
det er da bare et alm. menneske... hvis det havde været spøgelse ville øjne jo ikke lyst sådan op af den natlince/lampe... DoH
-
Tjaaa, det kan da godt være der findes spøgelser, jeg skal ikke kunne sige det, men jeg er også ret ligeglad
Så længe de ikke gør folk fortræd skal de vel have lov til at være her?
Ham her, ser dog ud til at kunne bruge nogen og snakke med, han sidder jo bare for sig selv og glor - stakkels væsen - hvorfor går de ikke tættere på, istedet for at stå og råbe? Det synes jeg er uforskammet
QuoteOriginally posted by Angelus
det er da bare et alm. menneske... hvis det havde været spøgelse ville øjne jo ikke lyst sådan op af den natlince/lampe... DoHHvem siger ikke at spøgelser kan have briller?
-
Jeg tror på, at der er mere mellem himmel og jord. Men lige spøgelser, nej.
-
tja, ... tror ikk på det overhovedet.
Det er bare for originalt, det der med "at den uhyggelige ting drejer hovedet" også skal man skrige og løbe meget hurtigt væk..Men , tja, der er nok mere mellem himmel og jord