[Update] Baggrunde, såfremt man er interesseret

  • Well, der kommer ikke rigtigt nogle ændringer til den baggrund jeg tidligere biksede med.


    Hvis folk er interesseret, kan jeg godt (når jeg får tid) smække hele pakken online.


    et lille preview er vedhæftet her ;)


    [Blocked Image: http://img220.imageshack.us/im…perselection0040sl.th.jpg]


    Så er pakken lagt online til jer tweakere ;)


    http://s52.yousendit.com/d.asp…DH3QZGNRYAO63OP0GO0EY7LZB

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Ser da meget spændende ud :)


    Er det bare random tøser du har fundet eller har du sådan et lille modelbureau? :$ :))


    Åhh, bare x-kærester og sådan :$


    Visse tøser går igen på en del af baggrundene. Selvf. ikke samme billede af tøsen ;)


    Der er iøvrigt 83 baggrund ialt.


    Selv bruger jeg et program kaldet "Wallpaper sequencer lite". Så skifter den hver halve time. Kan godt lide at se på lidt forskelligt :)


  • Fedt ! :9xo

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Ved godt damen ikke synes om det, men det må hun leve med.


    Synes om det ? :boxed: - de HADER sådan noget - når man har fast kæreste vil de efter et stykke tid altid indrømme at man helst ikke skal se på nogen som helst andre af det modsatte køn ;) :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Synes om det ? :boxed: - de HADER sådan noget - når man har fast kæreste vil de efter et stykke tid altid indrømme at man helst ikke skal se på nogen som helst andre af det modsatte køn ;) :))


    Ye, det har du så evigt ret i. Havde et andet wallpaper på engang, sikke et ansigtsudtryk hun fik da hun så den.


    Disse er dog som sådan fri for nøgenheder!

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Synes om det ? :boxed: - de HADER sådan noget - når man har fast kæreste vil de efter et stykke tid altid indrømme at man helst ikke skal se på nogen som helst andre af det modsatte køn ;) :))


    Det er da vel også et lidt skidt signal at sende :))


    Hva ska man ellers med de billeder, hvis ikk man får nok af det hjemmefra? :)

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Det er da vel også et lidt skidt signal at sende :))


    Hva ska man ellers med de billeder, hvis ikk man får nok af det hjemmefra? :)


    man er jo kun en mand :))

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Det er da vel også et lidt skidt signal at sende :))


    Hva ska man ellers med de billeder, hvis ikk man får nok af det hjemmefra? :)


    Jeg kan ikke se problemet i det - det er jo kun billeder. Jeg har i hvert fald haft nok tillid til tidligere kærester til, at det ikke har gjort mig noget. Det er jo heller ikke fedt med en nikkedukke af en kæreste der efterhånden overhovedet ikke er sig selv.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg kan ikke se problemet i det - det er jo kun billeder. Jeg har i hvert fald haft nok tillid til tidligere kærester til, at det ikke har gjort mig noget. Det er jo heller ikke fedt med en nikkedukke af en kæreste der efterhånden overhovedet ikke er sig selv.


    ja så længe det ikke er nøgenbilleder af x'en ... :ph34r:

  • Min dame har da ihvertfald ikke noget problem med min trang til diverse lækre numser og patter på mit skrivebord, tværtimod.. Siger da heller ikke noget til hendes hunks der har en noget mere interessant krop end min halv-slatne pizza-cola mave med brystkasse der hænger omkring knæene :))

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg kan ikke se problemet i det - det er jo kun billeder. Jeg har i hvert fald haft nok tillid til tidligere kærester til, at det ikke har gjort mig noget. Det er jo heller ikke fedt med en nikkedukke af en kæreste der efterhånden overhovedet ikke er sig selv.


    Det var nu også mest for at drille jeg skrev det :$

  • Brugt et specielt program til at lave selve baggrunden, eller har du bare selv sat billederne sådan der ind?


    Thomas

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Axel
    Brugt et specielt program til at lave selve baggrunden, eller har du bare selv sat billederne sådan der ind?


    Thomas


    Som _WHAT_ er inde på, det er lavet i photoshop ..

  • En af mine venner gav mig et godt ordsprog her i weekenden. Alle kender vel det gamle "Man må godt samle appetit ude, så længe man spiser hjemme".


    Hans version lød:


    "Man kan godt samle appetit hjemme og spise ude. Bare man ikke smasker så, det kan høres derhjemme"


    :))