Aerial?
Hvordan kan det være du har så mange penge?
Hvad er dit arbejde egentlig? Kun Tweak?
Ikke for at køre tråden af sporet, er bare nysgerrig
Aerial?
QuoteOriginally posted by TheSnake
Aerial?
Noget support noget i Medion kundecenteret
Så vidt jeg husker
QuoteOriginally posted by KarGa
Noget support noget i Medion kundecenteret
Så vidt jeg husker
Er han ikke PIMP for Medion i Norden?
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Er han ikke PIMP for Medion i Norden?
...?
QuoteOriginally posted by KarGa
...?
PIMP * Chef ting lign..
QuoteOriginally posted by Aerial
har også overvejet men synes 20K for et 26" er lige i overkanten - selvom det skulle være det bedste man kan få
Rigtigt nok, de er rimelig krydret i prisen. Men damn de er flotte
QuoteOriginally posted by TheSnake
Aerial?
Jeg er chef for en mindre servicevirksomhed som blandt andet har Medion i hele Scandinavien - ellers har vi f.eks hjemmepcaftaler for danskebank, nordjyllandsamt, TDC og nogle andre.
Vi har vist også lige trukket Hugoson (LCD producent igennem hifiklubben) ind som kunde.
Så mit ansvar er bare at alt virker
EDIT => og jeg har altså ikke SÅ mange penge. Men hvis du tænker på at jeg på 14 måneder alene har tjent lidt over 1 mio bare på at skifte bolig, så er det jo ganske mange penge ved siden af éns løn
Jeg er chef for en mindre servicevirksomhed som blandt andet har Medion i hele Scandinavien - ellers har vi f.eks hjemmepcaftaler for danskebank, nordjyllandsamt, TDC og nogle andre.
Vi har vist også lige trukket Hugoson (LCD producent igennem hifiklubben) ind som kunde.
Hehe fedt, tak for svaret
QuoteOriginally posted by Macimuz
Rigtigt nok, de er rimelig krydret i prisen. Men damn de er flotte
Ja - det gør også ondt for jeg synes nemlig også de har det fedeste design.
Nu kommer der en og henter mit plasma om en ½ time, så jeg bliver nød til at trille i hifiklubben i morgen og ose lidt
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Aerial
EDIT => og jeg har altså ikke SÅ mange penge. Men hvis du tænker på at jeg på 14 måneder alene har tjent lidt over 1 mio bare på at skifte bolig, så er det jo ganske mange penge ved siden af éns løn
Det er virkelig nice! Og det går kun frem med priserne
Stiger alle andre end dig bolig jo også ..
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Det er virkelig nice! Og det går kun frem med priserne
Stiger alle andre end dig bolig jo også ..
Ja de snakker jo så meget om at boligpriserne ikke vil stige længere, og det har de sagt i over 2 år - alligevel er boligerne steget 30 % her i byen (mener det var RD der udtalte det i dag).
Tror da også det stopper på et tidspunkt, men falde gør det ikke foreløbig.
Min kammerat har forresten en lejlighed på østerbro - han gav 2mio for 110 kvadratmeter for 2 år siden - nu sælger han til 3.7
Aerial: Fra 1. april hvor der kommer en rentestigning vil man nok se lavere priser på huse m.v. i form af den mængde tvangsauktioner der vil komme fordi folk har sat sig selv alt for hårdt i det, og købt for dyrt pga. de lånetyper der har vundet stor indpas de senere år.
fedt køkken og bad? Men syns ikke vi har fået at vide hvor mange værelser der er?Og hva fanden er din timeløn?
QuoteOriginally posted by tomaszo
fedt køkken og bad? Men syns ikke vi har fået at vide hvor mange værelser der er?Og hva fanden er din timeløn?
Okay, måske er jeg bare sippet. Men altså folks timeløn er vel folks egen "business" ? Jeg vil personligt hvertfald aldrig kunne finde på at sidde og udbasunere med hvad jeg fik og ikke fik i timen for at udføre et vist stykke arbejde, men sån er jeg nok bare
Men vildt nok at du har tjent næsten en million på at skifte bolig, godt jeg ikke er husløs student i københavn og omegn
Aerial forresten, du har PM, ved ikke om du har læst eller?!
QuoteOriginally posted by tomaszo
Det er "kun" 2 værelser.
Da vi havde løn-poll herinde stemte jeg mellerm 40-45
Det er "kun" 2 værelser.
kr?
Ej satme en fed løn
Det er "kun" 2 værelser.
Ja og her skal man ikke snakke om timeløn, for den er helt sikkert ikke specielt god.
QuoteOriginally posted by Martin
Ja og her skal man ikke snakke om timeløn, for den er helt sikkert ikke specielt god.
ha ha du kender det jo - vi får nok begge lov til at knokle for vores løn ?
ha ha du kender det jo - vi får nok begge lov til at knokle for vores løn ?
Jeps
Ja - det gør også ondt for jeg synes nemlig også de har det fedeste design.
Nu kommer der en og henter mit plasma om en ½ time, så jeg bliver nød til at trille i hifiklubben i morgen og ose lidt
Hehe, man kan jo ikke lade være ...
Når jeg flytter til sommer ryger det store tunge 32" widescreen også. Må "nøjes" med et samsung LCD, hehe ! Men glæder mig til at få et tv hængt op på væggen. Ser dælme stilet ud ...