Yonah resultater på stock køler

• Nu må vi altså snart lige høre hvad det er for bundkort, du har fået fingrene i til de to cpuer som du praler sådan med. Hvad er det for noget spændende nyt udstyr de skal i? :offtopic: :D

Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

• Den super pi er godt nok imponerende. De 12k som cpuén napper i Aquamark er ikke særligt imponerende imo jeg har ramt langt over 15k i den diciplin med A64.

Du sammligner FX60 ved 3379mhz uden at gøre rede for hvilke gfx de forskellige cpu´r arbejde med.

Jeg har lavet 10.006 i 06 med en FX-60 på 3.350 mhz men der var grafikken også i topklasse i form af CF x1900 dog kun på luft i et meget varmt lokale.

Q6600 POWER @ 3600 mhz; Water cooled
    Asus Blitz fomular watercooled edition
    OCZ reaper @ 1150 mhz 5,5,5,15
    8800 GTX
    SIlent med stil....

Originally posted by jesdals
    Nu må vi altså snart lige høre hvad det er for bundkort, du har fået fingrene i til de to cpuer som du praler sådan med. Hvad er det for noget spændende nyt udstyr de skal i? :offtopic: :D

Intet endnu :D - Men de kommer officielt til europa d.22 :)
    Inden da regner jeg med at få lov til at låne et - har kendskab til 3 kort som kommer før releasedate til DK :)

Originally posted by T-max
    Den super pi er godt nok imponerende. De 12k som cpuén napper i Aquamark er ikke særligt imponerende imo jeg har ramt langt over 15k i den diciplin med A64.

Du sammligner FX60 ved 3379mhz uden at gøre rede for hvilke gfx de forskellige cpu´r arbejde med.

Jeg har lavet 10.006 i 06 med en FX-60 på 3.350 mhz men der var grafikken også i topklasse i form af CF x1900 dog kun på luft i et meget varmt lokale.

Den skodder til AM3, men... - 955XE skal du se ydelse på Theis, jeg kan ikke lige poste det i forum her, men bare kom på MSN iaften eller sårn, så kan du lige se..
    Er samme GFX der er tale om :) - Vedhæfter ikke pic, men skriver url, tror pic er større end tilladt :pokey:
    http://img50.imageshack.us/img50/192/screenshot0224pb.jpg

x1900XTX, samme clocks, dog en enkelt bummert, 2 forskellige drivere... :( (men ikke meget forskel på de to drivere)

Originally posted by M.Beier

Intet endnu :D - Men de kommer officielt til europa d.22 :)
    Inden da regner jeg med at få lov til at låne et - har kendskab til 3 kort som kommer før releasedate til DK :)

Kom nu ud med sproget, du må vide noget mere, taler vi Asus eller hvad er vi over i. Er det med DDR2 og er crossfire/SLI i udsigt, kom nu - vi er jo ved at briste af spænding :D

Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

Originally posted by jesdals

Kom nu ud med sproget, du må vide noget mere, taler vi Asus eller hvad er vi over i. Er det med DDR2 og er crossfire/SLI i udsigt, kom nu - vi er jo ved at briste af spænding :D

DDR2, SLI (tror jeg?) og AOpen... - i975X...

• :D Uha lyder spændende, er det et modificeret 975x chipset eller passer det bare både til Yonah og P4, fisker lidt efter om socketkonverter til eksisterende bundkort lyder som en mulighed :$ Men venter i spænding på updates, samt billeder - uha :9xo

• Kommer ikke en konverter, kommer en række bundkort, og mere interessant... på http://www.intel.com
    ( http://intel.com/products/proc…ader_2_Product_Processors )

Desktop
    Intel® Core™ Duo Processor
    Intel® Pentium® Processor Extreme Edition
    Intel® Pentium® D Processor
    Intel® Pentium® 4 Processor Extreme Edition supporting Hyper-Threading Technology
    Intel® Pentium® 4 Processor supporting Hyper-threading Technology
    Intel® Pentium® 4 Processor
    Intel® Celeron® D Processor
    Intel® Celeron® Processor

Laptop
    Intel® Core™ Duo processor
    Intel® Core™ Solo processor
    Intel® Pentium® M Processor
    Mobile Intel® Pentium® 4 Processor
    Intel® Celeron® M Processor

Den står på som Desktop også...

• Var faktisk lidt i tvivl om at det bare dækkede den nye måde at beskrive det på, således at core duo til desktop bare var et andet navn for 8xx og 9xx.

Så iøvrigt også at Yonah skulle komme som et spinn off i en XEON udgave på rygtekanalen TheInquirer.

Men spændende at se om vi snart får øget performance uden øget strømforbrug :D

Rettet en gang, sidst af jesdals ().

Originally posted by DeH
    Det er så nice :boxed:
    Kan vi få lidt Screens med SP 1M og CPU Z?:D

Ikke min CPU : - )
    Min er ikke engang sendt fra USA endnu, havde lidt bøvl med paypal og er 1 uge forsinket fra start :(

Jeg submitter næppe et stock køling resultat... Waterchill + tøris resultat herfra... Men mit resultat bliver ikek superfedt, ham Fredyama købte 8 styks - de bruger ramdiske, SINDSYGE kontainere (koster også over 3500 kr...) + LN2 på deres... - Tror skam de rammer 15 sekunder med en af deres :)

Originally posted by M.Beier

Ikke min CPU : - )
    Min er ikke engang sendt fra USA endnu, havde lidt bøvl med paypal og er 1 uge forsinket fra start :(

Jeg submitter næppe et stock køling resultat... Waterchill + tøris resultat herfra... Men mit resultat bliver ikek superfedt, ham Fredyama købte 8 styks - de bruger ramdiske, SINDSYGE kontainere (koster også over 3500 kr...) + LN2 på deres... - Tror skam de rammer 15 sekunder med en af deres :)

Ahhh.. jeg forstod det på dne måde, hehe... Hvad regner du da med at nå? 3500 Mhz=?

Originally posted by DeH

Ahhh.. jeg forstod det på dne måde, hehe... Hvad regner du da med at nå? 3500 Mhz=?

Jeg tør ikke gætte...
    Min er ES, så vil udminbart tro højt, men skal ikke kunne sige det, kan risikere den ikke vil mere end 2.5ghz, kan på den anden hånd også risikere den vil 4ghz på tøris.. Må tiden vise, men jeg ser frem til at modtage min, men er besides the point, jeg ser den som en ond konkurrent til FX60 som har en solid pris af 8200 kr.