Indlæg af RoQaR

    Bruger ikke hd tror jeg ikke ?
    har bare installeret min lydkorts griver og smækket mine højtalere i stikkene på bundkortet.. men det virker ikke... aner seriøst ikke hvad jeg skal gøre eller om man overhovedet kan det jeg prøver ?

    Hej jeg har lige installeret vista 64 bit på min computer men har nu ingen lyd...


    nede i højre hjørne af *taskbaren* er der en højtaler med et kryds ved som skriver *Der er ikke installeret en lydoutput enhed*. når jeg går ind i den er der noget med ATI dp output ikke tilsluttet, kan ikke trykke tilslut ved den...


    Inde i enhedshåndtering under fanen *enheder til lyde video og spil* står der at lydkortet er installeret og fungere korrekt... har forsøgt at geninstallere det flere gange....


    Nogle der ved hvad der er galt ?? er helt på herrens mark her


    mit bundkort er et Gigabyte ga-m52l-s3 og det er onboard hd lydkort.

    og 1 ting mere...
    Nogle gange når jeg spiller bliver jeg kicked og den siger. min bruger har været brugt til at logge ind fra en anden bruger.... jeg har haft en bærbar hvor jeg har brugt samme konto..... hvad gør man ved det... steam sendte en kode til mig der jeg klagede men den hjalp ikke en skid

    hey er der nogle der kan hjælp mig med hvorfor min computer hakker helt vildt i nogle spil... fx (The cronicles of riddick_escape from butcher bay) og (A.T.A.L.K.E.R BETA) ?? har spillet 1 enkelt gang hvor mit riddick ikke hakkede men nu gør den det igen... ?? nogen der kan hjælpe,, når jeg er inde ved min grafikkorts drivere skriver den (kunne ikkke finde software der passer bedre til enheden) nogen hjælp ?? nogen der ved noget ??

    Hmm har lidt et problem med mit cs... både cs 1.6 og cs source...
    når jeg refresher internet servere kan jeg kun finde omkring 2 på trods af at de eneste kriterier der er slået til er at det er en server uden kode, den ikk er fyldt og at ping'en er under 100


    HJÆLP

    når jeg åbner The cronicles of riddick-escape from butcher bay kører spillet oki men når jeg vil til at spille det hakker det af helvede til og når man løber er det nærmest som om han teleportere sig 2 meter af gangen meget hurtigt... altså mega hakker....
    nogen ideer, ? det skal lige sides at spil som DoomIII kører den ret godt så jeg fatter hat.. ???



    min com's specs er følgende


    Bundkort: Msi RD480 Neo2 crossfire bundkort
    Cpu: Amd athlon 64 x2 dual core processor 4200+
    Ram: 1576mb dual channel ddr 400 geil Ram
    Hdd: 400 gb
    Grafikkort: Msi Radeon x850xt crossfire edition master card