Billig værktøj hvor..

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Alt sammen gode bud, og meget anvendelige. :) Takker mange gange, og kom gerne med flere.. syntes værktøj er alt alt for dyrt.. og jeg er nok for sløv til at opgradere sortiment'et herhjemme, hehe,


    Værktøj er som computere, biler mv ... Det kan nemt komme til at koste hvis man vil have noget godt og har interessen...


    En boremaskine købt i Netto til 99 kr på tilbud er jo ikke just det samme som en lækker Hilti ... men det er også to vidt forskellige prisklasser.


    Hvis det er noget man bruger meget eller bare godt kan li at have noget kvalitet, så kan bl.a. Hilti ihvertfald godt anbefales :9xo .... DeWalt har for den sags skyld også lavet noget lækkert værktøj.


    Men har du et meget lille behov, så har dit lokale byggemarkede nok tilbud på et eller andet ukendt mærke eller en mellemting som f.eks Metabo. Der er jo ingen grund til at du går ud og bruger 1200 kr på en boremaskine der skal bruges én gang hver 4 år....


    Quote

    Originally posted by KarGa
    Tror ikk jeg gav særligt meget for mit... En 100-200,- for hele bunken vel


    Gosh ...

  • LOL ... kender nu en del til de forskellige værktøjsmærker, og jeg sværger nu heller ikke til de aller billigste mærker, det er altså super lækkert når man står og skal lave noget, og har noget ORDENTLIG kram og gøre med, ikke sådan noget lort hvor kærven på skruetrækkeren brækker for et godt ord, bor der springer fordi man kigger på dem, og håndtag der knækker og hva ved jeg...


    1 - 200 kr for hele Bunken, LOL prøv og slå op hva 3 stemmejern fra bacho koster.

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    LOL ... kender nu en del til de forskellige værktøjsmærker, og jeg sværger nu heller ikke til de aller billigste mærker, det er altså super lækkert når man står og skal lave noget, og har noget ORDENTLIG kram og gøre med, ikke sådan noget lort hvor kærven på skruetrækkeren brækker for et godt ord, bor der springer fordi man kigger på dem, og håndtag der knækker og hva ved jeg...


    1 - 200 kr for hele Bunken, LOL prøv og slå op hva 3 stemmejern fra bacho koster.


    Bahco er nice. Har selv 2 skruetrækkere, man kan sku føle at det er kvalitet når man bruger dem. Og livstidsgaranti, så ved man sku at producenten mener det :D

  • Jeg gik self ikk efter det ypperligste, men syns da jeg har fået noget pænt godt værktøj for de 100-200 kr..


    De 5 stykker værktøj med blåt greb, det er da ihvertfald noget der er lækkert at arbejde med! Og det samme er skruetrækker sættet :)