S 19´tft fladskærm

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    jeg skriver det fordi det er sandt, det er en go spille skærm, og nej, har den ikke selv, men har haft den og min nabo har den nu, så var din tunge unge mand før du pumper dig for meget op. og self. er en crt skærm beder, du kan selv ikke sammenligne en crt skærm med en tft skærm, det er jo ikke det samme.
    En crt skærm har ikke en delay i ms som en tft har...


    Kan da sige jeg selv sidder ved en samsung Syncmaster 172t 17" tft med 25ms og 700:1 og det lagger ikke, værken i spil som CS:S eller hl2 eller sådan nogle krævende spil... spiller alt på den uden ghost eller noget

    øhh 31år men tak for komplimentet ;)
    Nu sidder jeg jo og kigger på en crt og er da derfor nødt til at sammenligne den med det??
    jeg har selv haft skærmen og siger bare at man ikke bare kan tage tallene og sige at den er god, da der i forhold til min samsung 957mb forekom ghosting og at den derfor røg retur.
    desuden kan du ikke sammenligne 17" med 19"
    jeg har hørt om flere der er fint tilfredse med den til spil men der er jo forskel på folk og jeg hører åbenbart til de mere kræsne

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Originally posted by Johnny

    øhh 31år men tak for komplimentet ;)
    Nu sidder jeg jo og kigger på en crt og er da derfor nødt til at sammenligne den med det??
    jeg har selv haft skærmen og siger bare at man ikke bare kan tage tallene og sige at den er god, da der i forhold til min samsung 957mb forekom ghosting og at den derfor røg retur.
    desuden kan du ikke sammenligne 17" med 19"
    jeg har hørt om flere der er fint tilfredse med den til spil men der er jo forskel på folk og jeg hører åbenbart til de mere kræsne


    Nu da du selv sider ved en crt skærm, og selv har prøvet den her, kan/skal du ikke sammenligne en crt skærm med en tft, da jeg som sagt før, ikke er noget nær det samme. Tror nu ikke der er den store forskeld på en 17 og en 19" skærm.. ikke så jeg ikke kan sammenligne dem... men nok om det, det er udemærket spille skærm, den kan sagtens Anbefales