Tillykke med de 17år

tillykke Shahid ! ! !
-
-
hehe bare rolig man kan sagtens tage det
Ja har du læst shooqers avatar? den er ret fedhehe ja er godt nok faldet over hans avartar engang imellem:P
-
Originally posted by Shak
Tillykke med de 17år
Jeps - så er det lige før man skal tage ham alvorligt.
(Og ren principielt, så siger jeg ikke tillykke i sådanne tråde - WOT + posthunt imo og også rimeli upersonligt !
But you know that Shahid.Håber du oplevede den skønne dag som jeg ønskede for dig !
The goood ones, get such things on PM !
-
jamen tillykke
-
Tillykke
(Lidt forsinket 8o)
-
Jamen du skal da også have et forsinket tillykke herfra
Fik man det man ønskede sig?
-
Originally posted by Don_Jabbe
Jamen du skal da også have et forsinket tillykke herfraFik man det man ønskede sig?
Hehe takker
Sjovt nok har jeg ikke ønsket mig noget, vidste simpelthen ikke hvad jeg skulle ønske
Og ved det stadig ikke... Jo da,et ur med højdemåler og så ikke så meget andetEJ vi fejrer det i dag så må man jo se
-
Originally posted by shahid_2dk
Hehe takker
Sjovt nok har jeg ikke ønsket mig noget, vidste simpelthen ikke hvad jeg skulle ønske
Og ved det stadig ikke... Jo da,et ur med højdemåler og så ikke så meget andetEJ vi fejrer det i dag så må man jo se
Hehe kender det godt
Jeg bliver selv 17 her den 22. marts og jeg har 3 ønsker eller sådan noget
-
Ja, jeg sad også lige og tænkte over hvad man kunne ønske sig, og kunn kun komme på 2 PC-spil, og dem har jeg sikkert købt til den tid
.
Det man virkelig ønsker sig, er jo så dyrt at det er noget man selv må spare op til.
-
Originally posted by urbananen
Ja, jeg sad også lige og tænkte over hvad man kunne ønske sig, og kunn kun komme på 2 PC-spil, og dem har jeg sikkert købt til den tid.
Det man virkelig ønsker sig, er jo så dyrt at det er noget man selv må spare op til.
helt enig, for kunne faktisk godt bruge en Lamborghini Muchieligo eller en civil udgave af en Mig23/25
-
Hej tillykke og det.
Når man er 17, mener jeg, må man medbringe alkohol med hjem hvis du er ude for EU, hehe. Det tjekkede jeg da jeg fyldte 17 i hvertfald.