tillykke Shahid ! ! !

• :))

Originally posted by Shak
    Tillykke med de 17år :D

Jeps - så er det lige før man skal tage ham alvorligt. :))
    (Og ren principielt, så siger jeg ikke tillykke i sådanne tråde - WOT + posthunt imo og også rimeli upersonligt !
    But you know that Shahid. :cheers: Håber du oplevede den skønne dag som jeg ønskede for dig !

The goood ones, get such things on PM ! :9xo

• Jamen du skal da også have et forsinket tillykke herfra :clap:

Fik man det man ønskede sig?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe
    Jamen du skal da også have et forsinket tillykke herfra :clap:

Fik man det man ønskede sig?

Hehe takker

Sjovt nok har jeg ikke ønsket mig noget, vidste simpelthen ikke hvad jeg skulle ønske :$
    Og ved det stadig ikke... Jo da,et ur med højdemåler og så ikke så meget andet :))

EJ vi fejrer det i dag så må man jo se :cheers:

• Hehe kender det godt :D

Jeg bliver selv 17 her den 22. marts og jeg har 3 ønsker eller sådan noget :))

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Ja, jeg sad også lige og tænkte over hvad man kunne ønske sig, og kunn kun komme på 2 PC-spil, og dem har jeg sikkert købt til den tid :D .

Det man virkelig ønsker sig, er jo så dyrt at det er noget man selv må spare op til.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by urbananen
    Ja, jeg sad også lige og tænkte over hvad man kunne ønske sig, og kunn kun komme på 2 PC-spil, og dem har jeg sikkert købt til den tid :D .

Det man virkelig ønsker sig, er jo så dyrt at det er noget man selv må spare op til.

helt enig, for kunne faktisk godt bruge en Lamborghini Muchieligo eller en civil udgave af en Mig23/25 :))

• Hej tillykke og det. :)

Når man er 17, mener jeg, må man medbringe alkohol med hjem hvis du er ude for EU, hehe. Det tjekkede jeg da jeg fyldte 17 i hvertfald.