projkektopgave. link søges

  • Hej tweaker.
    Jeg skriver projektopgave om fremtids teknologi. Så det ville være rart hvis nogen af jer kendte en hjemmeside med noget fremtids teknologi computer, fjernsyn og sådan noget. hvordan det kommer til at se ud.


    på forhånd tak :rules:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Kunne eventuelt være en idé at undersøge biblioteket ...


    Ellers kan man vel nok finde lidt på google !


    Det meste vil jo nok være spekulation.


    Vi har været på biblioteket og søgt på google, men vi fandt ikke noget. :(

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    Vi har været på biblioteket og søgt på google, men vi fandt ikke noget. :(


    Så har du vel ikke kigget godt nok. Hvad sørger du på ? ...


    Ukreativt af mig, så skrev jeg "Future Computers" på Google da du ikke giver fandens mange detaljer om hvad du leder efter. Der skal jo detaljer til før du virkelig finder "guld". Ellers er det aaaalt for bredt.


    Men faldt da over det her ... Er vel en lille start ...


    http://web.ukonline.co.uk/p.boughton/default.htm


  • Tak det er godt til en start, men kan du finde noget med hvordan fjernsyn og computere kommer til at se ud om nogen år jeg synes jeg har prøvet alt :boxed:

  • Ellers ring til nogle af de forskellige producenter, og hør om du måske kunne få nogle ting over kommende producter en den nære fremtid .. Hvis de da vil ud med sådan noget ..

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    Hej tweaker.
    Jeg skriver projektopgave om fremtids teknologi. Så det ville være rart hvis nogen af jer kendte en hjemmeside med noget fremtids teknologi computer, fjernsyn og sådan noget. hvordan det kommer til at se ud.


    på forhånd tak :rules:


    Skal jeg have medlidenhed med jer, og hjælpe ;)

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • apple har lavet det sygeste toutchsceen system ala minotity report.. har set en video med det.. men kan ikke huske link.. google det..


    //Out - EcoPa

  • derudover kan du søge på google efter 3 dimensional screens eller monitors, holograms, lasers, spaceflight etc.



    især missionen til mars der er planlagt til at ske ~2020. Her bliver der højest sansynligt brugt atomreaktorer i stedet for almindelige gammeldags raketmotorer.


    ellers find en kammi der læser Illustreret videnskab, eller køb bladet i en kiosk eller noget. Der er massevis af inspiration i dem.


    Desuden har jeg også lavet et projekt om et stort set selvforsynende hus der virker ved hjælp af brintteknologi og solpaneler, og har alt hvad et moderne hjem anno 2035 skal bruge.


    Det du nok kan satse på, og vinde på er nok miljørigtig teknologi samt rumfart. Det er godt at i finder så meget info på nettet som over hele hovedet muligt, og derefter krymper det sammen til en god præsentation og evt. rapport.


    tjek hver eneste detalje i god tid, derved kan i score en høj karakter

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • hvad med noget nær-fremtid Ageia PhysX ...google det. særdels relevant og interessant.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Har allerede kæmpet mig i gennem skolebibliotekets samling fandt lidt jeg kunne bruge der. Men tak for de gode forslag :9xo