Snydt af www.IMW.dk

• hej! jeg vil da gerne sætte min HP til rådighed til sådan en liste... men til at starte blive de bare sat ind med nogle noter om hvad folk har oplevet med den pågældene for handler... hvad siger i?? skal den op at stå eller skal den bare falde til jorden??

Originally posted by Aerial
    Næ. Jeg fik en kvittering hvor der stod hvilket system de har testet det på. Der havde de så også skrevet at de havde det igennem en 3dmark2003 uden problemer.

Det er jo bare sjovt at køleprofilen ikke sidder korrekt på når jeg indleverer det og at det heller ikke sidder på når jeg får det tilbage. Men det har jo åbentbart siddet perfekt på siden de har kunne køre det hos dem. Og ja - det lugter lidt af at de lyver, for vi er enige om at når sådan en køleprofil først er klikket rigtigt på falder den ikke lige pludselig af af sig selv igen.

Da jeg mærkede på kortet kunne man spejle æg på det og det var bare i idle tilstand i windows. Så at de har kunne køre en 3dmark uden nogen køling på må jo være løgn :]

Det er ikke første gang jeg hører de tar røven på folk.

• Personligt har jeg aldrig haft nogen problemer med IMW. Har faktisk købt de fleste stumper til min egen spand hos dem. Har dog en kammi, som her et lille udestående ang et R9700-kort.
    Mht. nævnte situation ville jeg selv bliver pisse sur, og true med hjemmeværn, politi, og tæskehold. 300kr. for et stykke arbejde der ikke er blevet udført. Dét svarer jo til, at jeg får en maler hjem som så maler mit køkken og så istedet maler hos naboen og bonner mig for arbejdet.
    Jeg er frisk på at hjælpe med den hjemmeside der bliver nævnt i tråden.
    Principielt er det skide ligemgeget om det er 300 eller 3000 spir - ingen kan være bekendt at røvrende fok på den måde.