Endelig var der os lidt held til mig :D

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Man kan godt have det sjovt med noget og nyde det uden at blive misbruger/afhængig.


    Enig - har sG* spillet meget poker med kollegaerne og nogle gange har vi smidt en tyver i bare for der er et eller andet at spille om .


    Synes ikke det skal være sådan at man fuldstændig sidder og malker hinanden, så folk ikke kan betale deres regninger.

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Enig - har sG* spillet meget poker med kollegaerne og nogle gange har vi smidt en tyver i bare for der er et eller andet at spille om .


    Synes ikke det skal være sådan at man fuldstændig sidder og malker hinanden, så folk ikke kan betale deres regninger.


    Du har da ingen forstand på forretninger.... Når du har blanket ham af tilbyder du at låne ham penge så han kan betale regninger, men self med en årlige rente på 33,3%


    Ej kan også dot lide at spille poker bare for sjov er nok til mig....
    EDIT: Manglede lige en sarkatisk smiley:))

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Du har da ingen forstand på forretninger.... Når du har blanket ham af tilbyder du at låne ham penge så han kan betale regninger, men self med en årlige rente på 33,3%


    ha ha min faste pokerpartner er også min chef, så det er netop derfor jeg holder lidt igen - jeg har nappet lidt over 1500 fra ham på 3 uger, så jeg har spurgt pænt om vi ikke lige skal holde en pause ;) :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    ha ha min faste pokerpartner er også min chef, så det er netop derfor jeg holder lidt igen - jeg har nappet lidt over 1500 fra ham på 3 uger, så jeg har spurgt pænt om vi ikke lige skal holde en pause ;) :))


    Nice så er det ikk dig jeg skal spille imod:D

  • det fede ved poker: du kan vinde med alle kort...du skal bare overbevise modstanderen om at dine er bedre end hans.......det handler jo ikke om jetoner/penge eller held rent faktisk selvom de ting er en del af det...det er ren psykologi.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det fede ved poker: du kan vinde med alle kort...du skal bare overbevise modstanderen om at dine er bedre end hans.......det handler jo ikke om jetoner/penge eller held rent faktisk selvom de ting er en del af det...det er ren psykologi.....


    Præcis - gode kort er kun rigtig gode hvis man spiller dem rigtigt ;)

  • Først og fremmest, tillykke herfra :clap:


    Quote

    Originally posted by Aerial


    Enig - har sG* spillet meget poker med kollegaerne og nogle gange har vi smidt en tyver i bare for der er et eller andet at spille om .


    Synes ikke det skal være sådan at man fuldstændig sidder og malker hinanden, så folk ikke kan betale deres regninger.


    Jojo :)


    Nu spiller jeg ikke lige så meget poker selv, sidste gang var for halvanden års tid siden da jeg var på studietur til Prag, sidste aften spillede vi om alle de småpenge i deres papvaluta vi havde tilbage imens vi sad på værtshus :P - Vandt lige ind til en flaske malt + vodka i lufthavnen :cheers:

  • Jeg regner alt for meget på det... Så til sidst når jeg sidder med mange jetoner bliver jeg for nærig hehe:)) Når ja og fordi jeg bliver nærig hehe.....

  • I alle snakker om chips.. Er det bare mig, eller går man hen og bliver lækkersulten :crazyeyes: .


    -Men tillykke sgu.. Har heller aldrig selv vundet noget. Og håber på det bliver en 7'er i lotto, i stedet for et pokerspil :D .

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb