Mangler et logo. Help?!

• Hey...

Vi har lige fået en opgave i skolen om at lave en hjemmeside... og da jeg ikke er særlig go til at lave logoer, og ved i er her inde ville jeg høre om der var en der kunne hjælpe mig...

Hjemmesiden kommer til at hedde: Buyamobile.dk

og som i nok kan gætte er det om Mobiler så hvis der var en der kunne hjælpe med at komme med en eller flere.. ville jeg blive glad.

Farver og sådan noget ved jeg ikke helt i nu, men det skal ikke være med Gul og blå da det står for Discount, og det er ikke hvad vi går efter :)

Men håber der er en der kan hjælpe :)

• Da det er en skole opgave og skal vise hvad du/i kan så vil jeg sige lav det selv så godt som du kan.

En opgave i skolen går ikke du på at få andre til at løse problemet for en...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• hehe, tror der er mange der har gjordt det på den her måde her inde... men hvis Du ikke vil, er det ok... men håber dog der er andre der er villig til at hjælpe, da jeg ikke selv kan finde ud af det...

• Du går vel også i skole for at lærer så brug dog changen til at lære det hvis du ikke kan på forhånd :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Du går vel også i skole for at lærer så brug dog changen til at lære det hvis du ikke kan på forhånd :D

Jeg har ikke noget program til at gøre det her oppe, de har kun officepakken, så jeg kan ikke... og har ikke Photoshop der hjemme.

Og vi skal ikke lære at lave noget med billeder, jeg vil bare gerne ha en pæner Logo på min side og ikke bare noget tekst... blot derfor jeg søger en der kan hjælpe mig...

• i stedet for at skrive det der med, "du skal selv lave dine skole ting" så lad vær med at skriv noget, og bare kig den anden vej... det kan jeg jo ikke bruge til noget... :s

og hvis det er i vil hjælpe, er i velkommen til at PM mig eller noget i den stil

Originally posted by Angelus
    i stedet for at skrive det der med, "du skal selv lave dine skole ting" så lad vær med at skriv noget, og bare kig den anden vej... det kan jeg jo ikke bruge til noget... :s

og hvis det er i vil hjælpe, er i velkommen til at PM mig eller noget i den stil

Forsøger bare at fortælle at tweak ikke er til lektie hjælp, og at DU selv skal lave DINE skole opgaver. Nu er burger kommet med en metode, så det vel bare at komme igang?

Originally posted by Ganda

Forsøger bare at fortælle at tweak ikke er til lektie hjælp, og at DU selv skal lave DINE skole opgaver. Nu er burger kommet med en metode, så det vel bare at komme igang?

Men derfor må man godt spørge om hjælp herinde når det er noget som mange herinde har forstand på. Hvis jeg kunne finde ud af det, så gjorde jeg det skam ;)

Men hold nu op med, at sige at han skal lave hans ting selv. For selvfølgelig skal han da det, men når han ikke selv kan finde ud af det, så er det vel iorden at han spørger om nogen gider hjælpe ham.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe

Men derfor må man godt spørge om hjælp herinde når det er noget som mange herinde har forstand på. Hvis jeg kunne finde ud af det, så gjorde jeg det skam ;)

Men hold nu op med, at sige at han skal lave hans ting selv. For selvfølgelig skal han da det, men når han ikke selv kan finde ud af det, så er det vel iorden at han spørger om nogen gider hjælpe ham.

jaja, tror vi er helt enige.. men der er bare ikke så meget hjælp i det, når han direkte beder folk om at "komme med en eller flere" logoer.

Originally posted by Don_Jabbe

Ja, jeg syntes sgu også folk får lidt for ondt i røven..

• Seriøst... hvis i ikke vil hjælpe på den ene eller anden måde. men i kun vil sige jeg er "doven" fordi jeg ikke kan finde ud af det, så vil jeg sq gerne BE jer om at sende en PM istedetfor og ikke skrive det her...

Originally posted by Angelus

Ja, det der var også hvad jeg gik efter, men kunne ikke finde ud af det...

Farven nuppede jeg fra coveret, 70% opasity, std. inner glow, std. outer glow, verdana 72 pt.

Originally posted by GrillRotten

Farven nuppede jeg fra coveret, 70% opasity, std. inner glow, std. outer glow, verdana 72 pt.

Jeg kan ikke finde ud af hvor det her er: "std. inner glow, std. outer glow" ?? hvor finder jeg det??