leder efter en film

  • Hey, kigger efter en film, jeg husker ikke ret meget andet end handlingen hehe, men mener at den er med Samual L. Jackson, som skal være træner for et hold med "hvide" spillere, og ja det skulle foregå der hvor folk stadig var mega racistiske i amerika.. men han træner dem mega hårdt og får så et godt hold ud af dem her, + at der kommer et par afro-amerikanere med. Har prøvet http://www.imdb.com men ja syns ikke den var til at finde.. håber i kender den, og at i kan hjælpe med med hvad den hedder. det er en mega god film :)

    A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m


  • Kan det vidst kun være, BTW. kanon film

  • Sweet det gik da stærkt :D.. argh og jeg er helt vilde med hans film.. altså denzel's :P.. ok cool takker :D skal ud og finde den film :).

    A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m


  • Den er det nemlig ...


    Utrolig fantastisk super god og fænominal fed film og samtidig utrolig følelsesvækkende (ja selv hos en fyr) ...

  • Det kan vist kun være "remember the titans".. det er denzel der er træner der :P.. anyways.. kanon god film.. elskede den første gang jeg så dem.. en af de få film hvor man tænker: NOOOOOOOOOOOOOOOOO DU MÅ IKKE SLUTTE!!

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Det kan vist kun være "remember the titans".. det er denzel der er træner der :P.. anyways.. kanon god film.. elskede den første gang jeg så dem.. en af de få film hvor man tænker: NOOOOOOOOOOOOOOOOO DU MÅ IKKE SLUTTE!!


    Man kniber da en tåre .... :O