Fugleinfluenza MEGET tæt på..

  • er sku ved at være lidt træt af de altid opreklamere de forskellige sygdomme så meget! lige som med SARS etc. når man tænker på hvor mange der bliver smidtet med aids og dør af sult hver dag er det da til grin at gå så meget amok over det!

  • Nu er der en bette forskel på aids og H5N1...


    Hvis først Fugleinflu. udvikler sig så det smitter mellem mennesker og lige så hurtigt som normal influ. og omgangssyge så er vi på skideren for at sige det rent ud....


    Prøv og forestil jer en omgangssyge med dødeligt udfald...


    Sys ikk vi ska tage så let på tingene som nogen gør, og HÅBER da at de folk der har ansvaret for at tage sig af sådan noget her arbejder på fuldt tryk lige for tiden...

    Asus P5B Deluxe Wifi-AP
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.0 Ghz [333*9]
    Mushkin 2x1 Gb DDR2 @ 667 mhz/ 4-4-4-10
    Asus x1900xt 512mb @ std. Clock
    Wester Digital WD2500KS 250 Gb HDD
    Silverstone st60F 600 Watt
    ViewSonic vx922
    Lian Li Pc-7b SE
    Logitech Z-5500


    Scores:
    3dMark06: 6173; 3dMark05: 12200; SuperPi 1M: 16.906

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Antallet af dokumenterede tilfælde blandt mennesker på verdensplan
    (pr. 16. januar 2006) er 148, heraf 79 dødsfald.


    Ergo..."Fugleinfluenza" dræber færre folk end den "normale" influenza ...


    Får vi en influenza-epidemi i Danmark (IKKE fugleinfluenza), så dør der op mod 40 gange flere af den end der indtil videre er døde af fugleinfluenza på verdensplan.


    Men ja, det kunne jo gå hen og blive farligt for befolkningen ... Hvis man lige ser bort fra alle de andre ting der lige pt er større chance for at dø af.


  • Heh, jeg tror altså ikke at influenca dræber ~50% af de smittede.



  • Tjaa, jeg tager da heller ikke Nyhederne til mig, jeg ved godt at nyhederne er fulde af pis, eller ikke fulde af pis men overdramatiske. Jeg får bare nedern over alt der sker for tiden..

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by Malone


    Tjaa, jeg tager da heller ikke Nyhederne til mig, jeg ved godt at nyhederne er fulde af pis, eller ikke fulde af pis men overdramatiske. Jeg får bare nedern over alt der sker for tiden..


    Du er ikke alene...

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • jeg er just hjemkommen fra skiferie, og residerer på en hønsefarm (hahahahah! Endelig sker der noget spændende her :)))
    Men anyways så skal de kræ der jo være inde nu og alt muligt. fedt nok at have økologiske høns så :)
    Men jeg læste et sted den anden dag at H5N1 minder meget om noget spansk syge de havde fundet i et lig et koldt sted. Så det ER farligt hvis det er så muteringsklart som nogle mener. Der døde jo immervæk 50 millioner af spansk syge omkring 1. verdenskrig..

  • Quote

    Originally posted by Malone



    Tjaa, jeg tager da heller ikke Nyhederne til mig, jeg ved godt at nyhederne er fulde af pis, eller ikke fulde af pis men overdramatiske. Jeg får bare nedern over alt der sker for tiden..


    Det gør de da ikke. De siger netop at der endnu ikke er fundet smitte.