Fup eller fakta?

• Nu har jeg i så lang tid hørt fra andre mennesker at de bodybuilding pads man kan få, som man sætter på mave, arme, osv, virker! Jeg har hørt at de sender nogle specielle impulser til muskelgrupperne, så dine muskler trænes uden at du skal gøre en skid!... Og jeg har nogle kilo jeg gerne vil rasle af, så jeg vil gerne vide om der er nogen herinde der har eller har haft sådan en bodybuilding pad, og om de har virket. For det kunne da være dejligt at kunne tabe kilo uden at skulle anstrenge sig med løb og fitnesscentre :)

PS. For dem der ikke ved hvad bodybuilding pads er:
    [Blocked Image: http://www.moviltuning.net/shop/images/body_building_pad.jpg]

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• har haft nogle... de hjælper nok en smule men er irriterende at have på i længden....

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• Det er muligvis nok en rimelig langsom måde at tabe sig på i stedet for bare at løbe en tur. Jeg ved ikke om de virker, men jeg kender nogen som brugte dem til at give hinanden stød med.

Originally posted by Nice2u
    Nu har jeg i så lang tid hørt fra andre mennesker at de bodybuilding pads man kan få, som man sætter på mave, arme, osv, virker![/IMG]

Ja, de virker- omend kun langsomt, men hvad hjælper det hvis du bliver ved med at æde alt der der feder???? Du bliver nødt til at gå igang med andet end at vippe med tæerne for at få din kilo væk! Ud og løbe (evt. cykle) når det bliver lidt varmere... :))

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

• Har selv sådan et sæt.. Købt over nettet.. Og jeg har været meget tilfreds med min, den fik min fedtprocent til at falde, og gjorde min mavemuskulatur meget tydeligere.. Blev forbløffet over resultatet.. Men afhænger nok også af hvilken det er, kvaliteten osv..

Kan i hvert fald varmt anbefale min der hedder AbTronic.. Købes på http://www.tvins.com

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

Originally posted by Nice2u
    Nu har jeg i så lang tid hørt fra andre mennesker at de bodybuilding pads man kan få, som man sætter på mave, arme, osv, virker! Jeg har hørt at de sender nogle specielle impulser til muskelgrupperne, så dine muskler trænes uden at du skal gøre en skid!... Og jeg har nogle kilo jeg gerne vil rasle af, så jeg vil gerne vide om der er nogen herinde der har eller har haft sådan en bodybuilding pad, og om de har virket. For det kunne da være dejligt at kunne tabe kilo uden at skulle anstrenge sig med løb og fitnesscentre :)

PS. For dem der ikke ved hvad bodybuilding pads er:
    [Blocked Image: http://www.moviltuning.net/shop/images/body_building_pad.jpg]

Den kan ikke træne dit hjerte.. Så se at komme igang med noget ordenlig motion ;)

• Tjah. Den virker jo. Bl.a. bruges den til handicappede, der skal optræne muskulatur uden at have mulighed for at bruge deres lemmer på den måde der skal til.

Men der er jo en grund til at der findes håndvægte og træningscentre stadigvæk ;)

Originally posted by Renegade
    Har selv sådan et sæt.. Købt over nettet.. Og jeg har været meget tilfreds med min, den fik min fedtprocent til at falde, og gjorde min mavemuskulatur meget tydeligere.. Blev forbløffet over resultatet.. Men afhænger nok også af hvilken det er, kvaliteten osv..

Kan i hvert fald varmt anbefale min der hedder AbTronic.. Købes på http://www.tvins.com

Maven laves i køkkenet :)
    - Hvis man har for meget fedt på kroppen er det ligemeget om man kan lave mavebøjninger med 10-20kg på brystet, de vil stadig ikke være synlige...

Originally posted by AtoM!C
    Tjah. Den virker jo. Bl.a. bruges den til handicappede, der skal optræne muskulatur uden at have mulighed for at bruge deres lemmer på den måde der skal til.

Men der er jo en grund til at der findes håndvægte og træningscentre stadigvæk ;)

.... At man kan kigge på damerne imens man løber på løbebåndet osv.? :))

• Jeg har ellers lavet en "guide" til hvordan jeg selv træner! Det kan ses på min hjemmeside under "tutorials".. Har ikke gjort andet end det jeg har skrevet, så det har hjulpet, er selv beviset på det! :) Det er heller ikke kopieret fra nogen steder.. Lavet af mig selv 100%.
    Så dem der vil bruge det gå ind på http://www.flying-trickster.com og under tutorials! Det er simpel men effektiv træning!

• Har ikke selv prøvet dem der men havde en kammy der købte en og man skal sgu passe lidt på med dem. Han fik en brændt sommerfugl på overarmen fordi den var lidt i fuck.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Vigilant
    Jeg har snakket med en styrketræner om det.. altså en der hjælper og guider folk med træning. og han siger at de ikke hjælper.. og at de umuligt kan hjælpe så meget som de siger og ser ud i reklamerne..

Mvh Mads :T

Kan så sige ud fra personlig erfaring, at min den hjalp, og rimelig meget også..

For dengang jeg købte den, trænede jeg heller ikke normalt, brugte kun den, og fjernede fedt samt synliggjorde vaskebræt..

HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -

Originally posted by Happy^

Den kan ikke træne dit hjerte.. Så se at komme igang med noget ordenlig motion ;)

jojo prøv du at sæt den på hjertet og se hvad der sker :boxed:

Tro på at man få den sæk der ved brug af den der lille ting.. og at man så bare ka bruge den på arbejde, når man går rundt osv..
    kom lige ind i kampen..
    Jeg har selv leget med sådan en der.. men kun fordi det var spass at få stød..

Originally posted by Vigilant

Tro på at man få den sæk der ved brug af den der lille ting.. og at man så bare ka bruge den på arbejde, når man går rundt osv..
    kom lige ind i kampen..
    Jeg har selv leget med sådan en der.. men kun fordi det var spass at få stød..

Jeg hverken siger eller lover at man får mave som vidst på billedet, jeg sagde at på mig der virkede det.. Gjorde det ikke for at fjerne fedt, men for at opbygge en tydeligere mavemuskulatur, og det virkede den til..
    Og brugte den ikke på arbejde, lå bare på sofaen med den i 30 min hver anden dag.. 10 min på hver sektion af maven..

• Hej!

Jeg overvejer selv at købe en Abtronic, og derfor ville det være dejligt, hvis du(nu hvor du har en) kunne fortælle mig lidt om hvad der sker og hvordan det er at bruge den.
    Har spørgsmål som:
    - Kan man tabe sig, altså smide lidt fedt på maven osv.?
    - Gør det ondt, eller er det kun ubetydeligt?
    - Vil du anbefale Abtronic til mig? Jeg er snart 16 år.

Hilsen Katrine.

• vi har selv sådan et "bælte"

resultater?? røde mærker på maven :boxed:

nu går jeg til styrketræning nede ved Equinox, og kan allerede se resultater efter 1 måned....

bare ha' noget viljestyrke.... :pokey: