Dansk ambassade brændt ned (2)

  • Ved godt det ikke kan lade sig gøre i et moderne samfund, men man burde kraftedeme isolere dem dernede! 100% lukke for import/eksport, migration, turisme (Hvis den da overhovedet eksisterer dernede mere), nødhjælpsstøtte og samarbejde med andre lande (EU, Nato, FN etc. agtige foreninger) og bare lade dem sejle deres egne 1000-1400 tals agtige samfund! Det er squ middelaldermetoder om igen X(


    Quote

    Originally posted by Bentzin
    Har også lige set på TV2 video/film-klip, hvor små børn brænder det danske flag af. X(


    Så det også og det er edermame for sygt! Hjernevaskelse 2tm...

  • Quote

    Originally posted by SadButTrue
    Jeg kommer til at tænke på hvad Glistrup sagde for 20 år siden om "muhamedaner" hmmm


    Det her? :))


    Mogens Glistrup spørger Poul Nyrup om han ikke kunne finde nogle muhamedaner, som kunne trampe på hans gravsted. Nogle dage senere ringer Poul Nyrup og fortæller at der var 500 som havde meldt sig, men de ville vide hvor han skulle begraves. 250 sømil ud fra Rønne, svarede Mogens Glistrup.

  • Quote

    Originally posted by SadButTrue
    Jeg kommer til at tænke på hvad Glistrup sagde for 20 år siden om "muhamedaner" hmmm


    Jaa ikke helt løgn hvad han sagde. Desværre går det ud over dem, som godt vil tilpasse sig vores samfund.
    Men så må de op på barrikaderne og få vendt sig, imod de manipulerende, destruktive og hjernevaskede imamer.
    Som er dem der er de skyldige i dette her vanvid - med deres løgnagtige krydstogt til de arabiske lande. X(

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Jeg kom til at tænke på en ambasade er da dansk jord eller er det mig der tænker syner?


    Jo de danske ambassader er, hvilket også er grunden til at vores udenrigsminister tilsyneladende har givet Syriens regering en "overhaling" kort tid efter episoden på ambassaden startede

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Jaa ikke helt løgn hvad han sagde. Desværre går det ud over dem, som godt vil tilpasse sig vores samfund.
    Men så må de op på barrikaderne og få vendt sig, imod de manipulerende, destruktive og hjernevaskede imamer.
    Som er dem der er de skyldige i dette her vanvid - med deres løgnagtige krydstogt til de arabiske lande. X(


    Lad os lave en demonstration for an hans hus og brænde hans hjelands flag af, og råbe skældsord! Lad os se hvordan han ville have det....


    EDIT: Karga så må det jo være terror og kræve at dem der gjorde det bliver fanget og retsforfulgt.

  • Syntes det her er gået alt for vidt. de er jo total skøre der nede
    og syntes ham der lederen for de 36 muslimske organisationer og dem der var der nede og fortælle om billederne skulle udvises. de havde ikke noget at gøre der nede, hvis de rejser der ned så vil de jo ikke være i det danske samfund
    X( X(

    --------------stationer--------------------------------------bærbar
    (*)amd Athlon 64 (3200+)@(3700+)-------intel duo core 2 1.83 ghz 2 mb l2
    (*)Atrix extreme power 600 W--------------geforce 7600 512mb
    (*)1GB (pc3200)--------------------------------1gb ddr2 (pc5300)
    (*)Inno3d 7900gt - 256 mb------------------60 gb hdd 7200
    (*)Asrock dual-sata2--------------------------14.1" Crystal Clear

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Lad os lave en demonstration for an hans hus og brænde hans hjelands flag af, og råbe skældsord! Lad os se hvordan han ville have det....


    EDIT: Karga så må det jo være terror og kræve at dem der gjorde det bliver fanget og retsforfulgt.


    tror det ville gøre situationen endnu værre, men så kunne de jo føle deres egen medicin

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    EDIT: Karga så må det jo være terror og kræve at dem der gjorde det bliver fanget og retsforfulgt.


    Tro mig.. Der ska nok blive forsøgt at blive gjort noget, men problemet med dem er jo at de kraftedeme er så svære at fange.. De er jo som våd sæbe mellem hænderne


    Sådan har det altid været.. Bare se på al-Queda lederen bin Laden.. Har de overhovedet fanget ham eller hans døde lig..? HVIS de overhovedet har set skyggen af ham, så har det da aldrig lykkedes dem at fange den satan


    Saddam blev da også kun fanget fordi han formentlig ikk var lidet i hans lille diktator baghave...


    Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Lad os lave en demonstration for an hans hus og brænde hans hjelands flag af, og råbe skældsord! Lad os se hvordan han ville have det....


    Imo skal der IKKE smides mere på bålet før de satans til imamer, der spreder rygter er blevet stoppet! For hvis vi giver dem brændstof ska de squ nok antænde det :roller:

  • Quote

    Originally posted by Elmdulf
    Det er virkelig svineri!


    Er ikke rascist på nogen måde, men synes det link har en pointe:


    http://www.frip.dk/undskyld/


    Diskuterede det med en fra forummet, om hvorvidt den side er racistisk..


    Jeg finder den langt fra rascistisk, men derimod MEGET faktuel!


    Edit: Ved ikke lige hvordan ordet realistisk fik sneget sig ind i min sætning :boxed:


    Btw er der andre der har lagt mærke til hvor rart det er at se almindelige og positive nyheder i tv-avisen, efter alt det her Muhammed fis er blevet vist...
    Vidste i at lystfiskere kan se deres fødder når de fisker igen? :) Squ lang tid siden man har hørt nogle positive nyheder og ikke bare død og ødelæggelse :(

  • Det lort er ikke værd at samle på. En skam de sidder på olien, ellers tror jeg ikke "resten" af verden var interesserede i at have noget med dem at gøre. Og så kunne de jo passe sig selv og leve i harmoni med selvsamme. For co-eksistens er åbenbart ikke et valg, på trods af to officielle udmeldinger om vore hensigter.


    Der kommer jo ikke en skid ud af de lande, udover olie. Industri? udvikling? fred? yeah right..
    Og så til de kommentarer man har hørt om at de mener vores regering og statsminister er magtesløse, når de ikke kan styre en avis. Sådan fungerer tingene ikke i et civiliseret samfund, hvor alle har ret til at udtale deres mening. Og til sammenligning, virker det lidt underligt at man fra deres regeringers side, ikke har magten til at holde sådanne afbrændinger, trusler og angreb på ambassader hen. Det er da soleklart, regeringerne er jo enige og ønsker det ske.


    Måske har DK fået et dårligt ry for tegningerne i nogle sammenhænge og ved nogle grupper. Men Islam har generelt fået et væsentligt større drag, og jeg er ret sikker på at jo mere de skaber sig åndsvagt over de tegninger, jo mere afstand vil folk begynde at tage fra både mellemøsten og Islam som helhed. Og jeg er bestemt en af dem.


    Kan man ikke donere penge til Israel et eller andet sted?

  • en løsning var at de gode hårdtarbejdende integrerede nydanskere kom op af stolen og rent faktisk siger hvad de mener, for de er ikke mindre trætte af at deres rygte bliver smadret af nogle sindssyge imamer.....selve det muslimske samfund herhjemme burde gøre mere for at vise danskerne støtte og smide ballademagerne ud selv.....ved at udelukke dem totalt fra al social adfærd....dette er den eneste positive måde vi kan få det her stoppet.....uanset hvad danskerne siger eller gør nu så vil de stadig "tolke" det på en måde der blot optrapper konflikten dernede.....nydanskerne vil de lytte til, hvis de står sammen om at fordømme flagbrændinger m.m. offentligt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.