EM-Håndbold!

  • Så er vi sku i semifinalen! Overbevisende sejr over de russerfolk der! :D
    Synes fandme de klarer det utrolig godt! Og Søren Stryger den galning, se de mål! :T


    Hva så, klarer vi spaniolerne? :D

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Så er vi sku i semifinalen! Overbevisende sejr over de russerfolk der! :D
    Synes fandme de klarer det utrolig godt! Og Søren Stryger den galning, se de mål! :T


    Hva så, klarer vi spaniolerne? :D


    Har set alle DK's kampe og det er dælme flot og overbevisende - det de laver.
    Har altid vist at vi havde nogle superfløje a la Stryger. Men det der har overrasket mig mest, er de unge nye spilleres ro og klasse. Lige så er Wilbeks fænomenale styring af holdet.
    Det kan godt gå hen og blive det helt store - men først er der lige de spaniere, som også har et klassehold.
    Men jeg tror og håber, vi også klarer den hurdle. :9xo

  • Nu går jeg ikke så meget op i håndbold, eller sport overhovedet. Så var det lige jeg så kampen igår. De spillede da godt. De havde ikke en chance. Go Denmark!! :9xo

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet en gang, sidst af momonoa ().

  • Jeps, jeg er også meget overrasket, har altid syntes at danmark har haft klasse spillere.. men nu viser de virkelig potentialet! Fremragenden hurtigt teknisk håndbold på allerhøjeste plan, og så endda uden de to hard hittere Krogh Jeppesen og Boesen !!! Ja, jeg syntes nu Wilbek har gjort en kæmpe forskel på dette danske landshold i forhold til forgængeren. Jeg håber vi kan komme i en finale mod stærke Frankrig som også spiller skræmmende godt..
    Jesper Jensen er også den der har overrasket mig mest positivt, har altid syntes han har spillet godt i Skjern, men på landsholdet har han lige hævet sit niveau og sætter det danske angreb suverænt op, og sikke en underhånd han har!! :-P


    Go Danmark! ;-)

    AMD 64 3000+
    PowerColor Radeon 9800Pro
    Asus K8V SE Deluxe
    2x512 Performance PC3200 DDR400 RAM
    120GB Maxtor HD
    160GB SATA Maxtor HD

  • Ja, det sku godt spillet.. :) Jeg var også rigtig imponeret over dem igår.. :)


    FEMENOAL 2. halvleg..!! :P


    Keep up the good work..!!


    //Out - EcoPa