Så kom den i dag
Er allerede begyndt at lege med min yndlings-funktion; makro
Men venter med at vise noget til jeg har lært den bedre at kende, og været ude og finde gode motiver og scenarier
Men det er en lækker lille sag! Meget glad.
Så kom den i dag
Men venter med at vise noget til jeg har lært den bedre at kende, og været ude og finde gode motiver og scenarier
Men det er en lækker lille sag! Meget glad.
Godt du er glad for den
Kan ikke lade værd med et påpeje det endenu engang du har en macro lignende funktion men ikke rigtig macro det kan kun fåes til spejlrefleks kameraer ikke til nogen kompakte overhovedet Dermed ikke sagt funktionen ikke er sjov og god
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Berleburg
Så kom den i dag
Men det er en lækker lille sag!
Meget glad.
Go' fornøjelse - og vi glæder os til, at se nogle fede billeder.
Ja vi vil se nogle resultater
Hmm snakker om resultater, har egentlig over 15 billeder jeg ska ha uploadet til DA men er doven
QuoteOriginally posted by Hardstyler
Ja vi vil se nogle resultater
Hmm snakker om resultater, har egentlig over 15 billeder jeg ska ha uploadet til DA men er doven
Hehe er sgu upload der tager kortest tid er sgu da at få raw filer converteret og behandlet der tager tiden
Tillykke, jeg vil os få brugt mit lidt mere og smide nogle op herinde!!
Well, besluttede mig at smide et billede op på DeviantArt. Det er ikke noget særligt. Men synes det kunne være skægt at smide noget af sit første ind, så man senere kan kigge tilbage og mindes sin 'debut'
QuoteOriginally posted by Berleburg
Well, besluttede mig at smide et billede op på DeviantArt. Det er ikke noget særligt. Men synes det kunne være skægt at smide noget af sit første ind, så man senere kan kigge tilbage og mindes sin 'debut'
Ser da godt ud, nu få du lige skrive når du finder nogle smarte fifs til A620.
Du har stadig Soon to come i din sig
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Ser da godt ud, nu få du lige skrive når du finder nogle smarte fifs til A620.
Du har stadig Soon to come i din sig
Hehe, gider bare ikke rette i den Er doven!
Ikke værst (altså billedet)
Ser frem til mere fra din side af !
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Hehe er sgu upload der tager kortest tid er sgu da at få raw filer converteret og behandlet der tager tiden
De er ikk klippet til eller noget.. har været uden net i 2 uger pga flytning, så..
Hehe, en toiletrulde der flygte ... Nice one
Søvnløs....
Så lavede en lille kreativ ting.
Faktisk ret godt.
haha
great!
Så har jeg endelig taget mig sammen til at føje en helt ny deviation til mit galleri. Det har gået lidt sløvt på det seneste, men har simpelthen haft for travlt til at lege med mit kamera.
http://www.deviantart.com/deviation/32670063/
Jeg skal på torsdag afsted til Thailand. Skal være dernede i 4 uger. Så ser frem til at tage en masse fede billeder dernede.
Hej Berleburg - long time no se.
1. billede er ikke lige min kop thé og nr. 2 forstår jeg bare ikke hvor du vil hen med.
OK, så forklarer jeg. Så godt jeg kan anyways.
Gud skabte verden på 6 dage. Der er 6 billeder af 6 disketter. Hver diskette repræsenterer én dag i verdensskabelsen og på etikketterne står der sådan groft hvad Gud skabte på dén dag.
Altså...groft sagt er det et ironisk syn på verdens skabelse set gennem moderne briller. Lig ikke så meget i det. Det var pænt impulsivt.
OK, så forklarer jeg. Så godt jeg kan anyways.
Gud skabte verden på 6 dage. Der er 6 billeder af 6 disketter. Hver diskette repræsenterer én dag i verdensskabelsen og på etikketterne står der sådan groft hvad Gud skabte på dén dag.
Altså...groft sagt er det et ironisk syn på verdens skabelse set gennem moderne briller. Lig ikke så meget i det. Det var pænt impulsivt.
Oki doki - såå'n skal den kringles - tror jeg skal ha' en middagslur. [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/nuevas/164.gif]
Til det sidste - det skal jeg nok la' vær' med.