Hmm, det spil har jeg da vidst prøvet før ... Er ret elendig, så gider ikke engang post et resultat !

Escapa! - spillet man bare ikke kan vinde!
-
-
Hehe... Griner nok
12.922 sec. her..! :
-
hvaa, Burger skal du ik ind i USAF, du ku blive den vildeste jagerpilot(inde)
fik selv 27 sec som max... prøve igen i morn
-
hmmm....
burger det ser ud som om du har sammme browserbug som min veninde... hun ligger og sejler rundt omkring de 200s
-
Damn, jeg kan ikke komme over 35 cirka
-
Originally posted by Burger
Og du er 10% dummere end vådt bølgepap. Hvorfor skulle jeg snyde? Det vil jeg jo overhovedet ikke få noget ud af, men tro du bare det, det kan da ikke bringe mit pis i kog
Syntes bare du skulle slappe af, jeg mistænkte dig da også, er vel naturligt, når du får så meget mere end alle de andre. Og jo ikke fordi deT ville tage mange sekunder at snyde. Så chill woman!
-
klarede 5 sekunder
-
24 sek
-
Originally posted by Pinkibamse
24 sekhar os en skod mus sidder på skolen
-
Originally posted by Kolyzer
har os en skod mus sidder på skolen
ved jeg godt du sidder lige ved siden af mig -
Originally posted by Pinkibamse
ved jeg godt du sidder lige ved siden af mig
Hehe ja -
Originally posted by learner
Syntes bare du skulle slappe af, jeg mistænkte dig da også, er vel naturligt, når du får så meget mere end alle de andre. Og jo ikke fordi deT ville tage mange sekunder at snyde. Så chill woman!
Jeg er fuldstændig afslappet, kan bare ikke se grunden til at beskylde folk for at snyde. Bare fordi I måske ville gøre det, betyder det ikke alle er som jer - heldigvis.
FlexQ: Det må ikke være rart at være en dårlig taber
-
Jeg er fuldstændig afslappet, kan bare ikke se grunden til at beskylde folk for at snyde. Bare fordi I måske ville gøre det, betyder det ikke alle er som jer - heldigvis.
FlexQ: Det må ikke være rart at være en dårlig taber
Er du da ikke hvis du giver ham sådan en smøre, og man kan da sagtens lige lave en prank og sige, at man har fået et eller andet. Er der absolut ikke noget galt i. Selvom du så syntes det, betyder det ikke at alle har samme mening.!
-
[FlexQ: Det må ikke være rart at være en dårlig taber
jeg kan gdt tåle at tabe, men jeg tror bare der er en rimelig stor forskel i hastigheden på klodserne... for når man når over de 25s, så går det så sygt hurtigt at man skal have mere end ninja-reflekser for at kunne følge medd!!!11
-
Originally posted by Kolyzer
har os en skod mus sidder på skolen
Nu skal du ikke give skolens "gode" mus skylden
-
Så gider jeg ikke lege mere. Og skulle så nok også huske at vedhæfte et billede *GG*spillede det også på en mega sløv PC engang, så er det meget lettere
-
40...
-
Originally posted by CarStone
spillede det også på en mega sløv PC engang, så er det meget lettere
Det gør det jo hverken til snyd eller browser-bugs. Men derudover så har jeg de vildeste ninjareflekser
-
damn.. her hjemme hvor jeg har en ordenlig comp, kan jeg kun få 16 sec, men skulle sku lige prøve henne på skolen hvor de har nogle fuldstændige forældede comps.. damn det hakkede så meget at man med let hed kunne få den over 35 sec
-
tjaaa jeg kunne få 13 sec på min egen maskine, men nu prøvede jeg lige den sløveste pc på mit arbejde og så lavede jeg 77 sec uden problemer