Nu er jeg snart ved at få nok af discovery og deres elendige usynkroniserede undertekster.
Jeg fik parabol for at få deres kanaler og betaler neda 69 kr ekstra om måneden hos kanal digital for at kunne se deres ekstra kanaler.
Jeg poster nu denne tråd på deres eget fora hvor direktøren
http://forums.discovery.dk/gro…/f/3621034/m/56210346/p/1
EFTER 2 MÅNEDER hvor tråden kørte på deres forum
Og nu er vi i Januar 2006 og det er stadigvæk ELENDIGT med tekstning.
"Sendt 27 November 2005 19:00
Kære Discovery-seere
Jeg er Channel Director for Discovery Channel i Norden - og det er naturligvis hård kost at læse alle jeres indlæg på forummet.
Lad mig starte med at takke for den interesse i vider Discovery Channel. Vi er meget glade for at vore seere er så engagerede i kanalen, og håber naturligvis at dette vil forsætte.
Og ja - i har helt ret. Det er gået temmelig galt med undertekstningen i den sidste tid - og der har også været nogen rod i forholdet mellem programoversigten og det som gik ud på kanalen.
Jeg skal selvfølgelig undskylde dette på det kraftigeste. Det er meget utilfredsstillende ikke blot for jer, men også for os her på det danske kontor, der arbejder for at gøre kanalen endnu bedre for vore danske seere.
Fejlene i den seneste tid skyldes at vi fornyligt har flyttet vores "playout center" - altså stedet hvorfra vi udsender programmerne - og det har medført en del problemer. Det er selvfølgelig ikke nogen undskyldning, men det er sin sag at flytte over 100.000 timers programmer og få dem lagt ind i et nyt system. Introduktionen af det nye system har medført at der har været en del fejl med manglende eller mangelfulde undertekster. Ligeledes har det af og til været nødvendigt at ændre programplanen for at undgå fejl med maglende undertekster.
Vi arbejder på højtryk for at rette fejlene - og det bliver taget MEGET alvorligt overalt i Discovery. Jeg håber at i vil kunne se forbedringer i løbet af de næste par uger, og jeg vil naturligvis følge med her på forummet for at se om i synes det bliver bedre.
I kan gøre os en stor tjeneste i kampen mod fejlene: I kan sende mig en email på carsten_lakner@discovery-europe.com og give mig detaljer som tid, program, udbyder (TDC, Stofa eller andre) samt hvad fejlen er. Det gør det uendeligt meget nemmere for mig at klage til vores tekniske chefer, når jeg kan tage håndgribelige fejl med som bevis.
Atter engang undskylder jeg de tekniske problemer vi har for tiden, men håber på jeres forståelse mens vi søger at rette fejlene.
Med Venlig Hilsen
Carsten Lakner
Channel Manager
Discovery Networks Nordic"