Hvordan bliver jeg bedre til at tegne?

• Du kunne starte med at købe en "lær at tegne bog" eller måske finde en tegneskole. En fra min klasse går på en tegneskole her i Viborg og han er blevet seriøs god til at tegne.
    Man kan se nogle af hans tegninger her. http://tegnebordet.dk/index.ph…eri.php&id=12464&visning= De fleste er dog af ældre dato og lever ikke rigtig op til hvad han kan i dag. Desværre er de fleste også malet og ikke tegnet som jeg synes han er bedre til.

Originally posted by AnDeN_DK
    Du kunne starte med at købe en "lær at tegne bog" eller måske finde en tegneskole. En fra min klasse går på en tegneskole her i Viborg og han er blevet seriøs god til at tegne.
    Man kan se nogle af hans tegninger her. http://tegnebordet.dk/index.ph…eri.php&id=12464&visning= De fleste er dog af ældre dato og lever ikke rigtig op til hvad han kan i dag. Desværre er de fleste også malet og ikke tegnet som jeg synes han er bedre til.

Han er god, men nogle utrolige syge motiver han har :boxed:

Originally posted by ZeroKill3r

Han er god, men nogle utrolige syge motiver han har :boxed:

Jaa det er sådan man tænker når man har over 60 splatterfilm til at stå på hylden.. ;)

• Kunne være en smart idé at tage et mentalt tjek på den dreng, inden han kommer i skole med en katana og en ladt 9mm.

Husker tydeligt jeg gik til tegning eller sådan noget, Malerskole (eller sådan noget plat, i 5 klasse. Kunne ikke holde ud at den ene lære var bøsse og den anden mente hele tiden at ens maleri var pænt, når det nu engang lignede lort.
    Mage til spasser har jeg sgu aldrig mødt, droppede det fuldstændigt.
    Må ellers sige at der var mange piger derinde, men kan bare ikke tolerere homo'er når jeg skal lære noget.

No offense, til dem der er.

Har ikke noget imod homo'er eller, ligemeget.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet 3 gange, sidst af RAC ().

• Din mening måske. Intet mere at sige. Faktisk er han imod rigtig vold.

Og til din oplevelse med din tegneskole vil jeg lige indskyde at animations skolen i Viborg anses for at være en af eu's bedste. Mange succesfulde animatorer og tegnere startede der.

Originally posted by Happy^

Evt. tjek mit link.......?

Jeg er desværre dårlig til engelsk.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Originally posted by AnDeN_DK
    Du kunne starte med at købe en "lær at tegne bog" eller måske finde en tegneskole. En fra min klasse går på en tegneskole her i Viborg og han er blevet seriøs god til at tegne.

Synes nu ikke han er specielt god.. jeg kan da også tegne intetsigende monstre.

Kan man tegne naturtro tegninger eller gode karikaturer - så er man god.

• Hvis man ikke har det, så vil jeg tro at det tager en del mere end et par sider på google at lære at tegne. Jeg har gået på Billedkunstskole i 8 år og jeg tegner stadig ikke specielt flot, hehe.

Originally posted by Happy^

Synes nu ikke han er specielt god.. jeg kan da også tegne intetsigende monstre.

Kan man tegne naturtro tegninger eller gode karikaturer - så er man god.

Som jeg sagde de billeder der er for det meste malede. Og så er de halvgamle. Han er faktisk ret god. Også til portrætter. Måske ikke det han tegner mest men har da set et par stykker af dem.