Jeg kan ikke komme ind på hol.dk og er lidt i tvivl om hvorvidt det er min browser der har et problem eller hvad
Kan i komme på hol?
-
-
Mødes du med en fejl medelse?
-
jeg kunne heller ikke igår..?
får denne besked hver gang,,Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e37'
Can't open file: 'traade.MYI'. (errno: 145)
/includes/top.asp, line 226og googler men den..
-
Originally posted by damp barn
jeg kunne heller ikke igår..?
får denne besked hver gang,,Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e37'
Can't open file: 'traade.MYI'. (errno: 145)
/includes/top.asp, line 226og googler men den..
Ja den besked får jeg også nu fik jeg ikke i går..Det er nok bare generelle problemer.
-
Jeg kan ikke.
-
synes der har været mega meget bøvl med hol.dk på det sidste..
diverse server errors og nu dette.
lidt surt når det er en af ynglingernede burde snart få den server udskiftet og finde en ny udbyder (i dk)
det burde der snart være kroner til, med alle de reklamer der er kommet på siden. -
Jeg kan heller ikke. Hvor heldigt
-
Originally posted by SlackeR
Jeg kan heller ikke. Hvor heldigtJa det siger jeg også .. Men det er nu lidt underholdende, at nogen finder det nødvendigt at oprette en bruger på tweak.dk for at spørge om hol.dk er nede ..
-
Originally posted by SlackeR
Jeg kan heller ikke. Hvor heldigtSer desværre ud til at siden er oppe igen
-
Ikke pænt at lave sjov med Hol.dk .... det klarer de jo så udemærket selv
Men det er da et godt sted for et billigt grin
-
Jeg kan heller ikke komme på hol ... siden bliver blokeret af min computer efter jeg har installeret et nyt junk-filter ...
... Så filteret virker jo
-
Hvad er hol.dk for noget.
Edit: Arhh - der skal jo være noget for enhver smag. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/emote_dnrules.gif] [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/w-fahne_2.gif] -
Det er vist ikke kun de andre der har problemer ! Syn's også der har været en del småprobs her på tweak.dk - i går og i dag.
-
Originally posted by Bentzin
Det er vist ikke kun de andre der har problemer ! Syn's også der har været en del småprobs her på tweak.dk - i går og i dag.Pjat med dig .. Selv uret passer *GG*
-
Originally posted by AlexKrycek
Ikke pænt at lave sjov med Hol.dk .... det klarer de jo så udemærket selv
Men det er da et godt sted for et billigt grinhol hol dy,, lad os lige få kammertonen ik
jo mere trafik, jo flere sindsyge indlæg ikke
ved godt at tweak.dk er mere stue ren,,
men hol.dk har helt sin egen charme... -
Synes det virker usmart at lave en side med en masse reklamer, så siden ser forkert ud, når man har reklamefilter på
-
Originally posted by Macimuz
Synes det virker usmart at lave en side med en masse reklamer, så siden ser forkert ud, når man har reklamefilter pånu sætter man jo ikke en side sammen, så det skal passe til personer der sidder med diverse filtre inst.
-
nu sætter man jo ikke en side sammen, så det skal passe til personer der sidder med diverse filtre inst.
Tjaa, man bør vel tage højde for hvordan en side vil se ud, såfremt reklamer ikke vises for nogle brugere .. Vel meget normalt folk ikke gider blinkende reklamer i fjæset hele tiden ?
Nu mest også bare banneret i højre side af hjemmesiden lige over "jumpbox" ...
Set i Mozilla 1.5 med adblock filter
[Blocked Image: http://img317.imageshack.us/img317/7759/untitled10vp.th.jpg]Set i Mozilla 1.5 med IE tabhalløj (ligesom at se siden i IE dog bare i en tab i Mozilla)
[Blocked Image: http://img317.imageshack.us/img317/4828/untitled20ch.th.jpg]Håber du kan se hvad jeg mener ?
Nu da sider ligesom disse gerne har reklamer, så vil jeg da mene det kunne gøres på en mere smart måde. Eller skal vi sige diskret måde
-
ved ikke hvor mange brugere på hol, der sidder med rekalme filtre..
gætter et max på 5%..
men de kunne lave en pol på emnet,,,
nå nej,, bad ideamen udseende med eller uden reklamer,,
så går de ikke mig på..
kunne være foruden, men hvis det får siden til at køre rundt,,
so be it -
ved ikke hvor mange brugere på hol, der sidder med rekalme filtre..
gætter et max på 5%..
men de kunne lave en pol på emnet,,,
nå nej,, bad ideamen udseende med eller uden reklamer,,
så går de ikke mig på..
kunne være foruden, men hvis det får siden til at køre rundt,,
so be itTja, sådan kan man se på det ... Mener stadig det er skørt ..
Man kunne jo have gjort det lidt mere ala edbpriser ..