Fedt Bil spil, WOW

  • Min Top5 :


    1. Min egen bil IRL.
    2. NFS:MW
    3. Sports Car GT
    4. Hioctane ( ikke rigtigt et bilspil, men tæt nok på. )
    5. Colin McRae Rally 2

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Hmm en top 5... Jeg spiller kun 1 bilspil lige for tiden og det er NFSMW, dog er NFS Porsche Challenge en klassiker jeg ofte vender tilbage til. Ud over nfs, er der jo også colin mcrea serien, samt xpand rally som også er ganske udemærkede. Og vil man krydre det med action så er Mafia og total overdose også rimli sjovt ;)

  • Har ikke set én eneste der har skrevet FlatOut endnu, det må bestemt være en fejl. Det er hyle morsomt at spille over LAN, og selve nydelsen ved at krølle modstanderens bil sammen til en uigenkendelig bunke skrot er simpelthen så stor. Især når vedkommende sidder lige ved siden af og rykker sig i håret, mens han bander og svovler. :D Så folkens FlatOut er det ultimative LAN bil-spil.

  • LA Rush skulle gerne være kommet eller så kommer den snart .. det ser for fedt ud .. så det i GZ TV :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by Expendable
    Har ikke set én eneste der har skrevet FlatOut endnu, det må bestemt være en fejl. Det er hyle morsomt at spille over LAN, og selve nydelsen ved at krølle modstanderens bil sammen til en uigenkendelig bunke skrot er simpelthen så stor. Især når vedkommende sidder lige ved siden af og rykker sig i håret, mens han bander og svovler. :D Så folkens FlatOut er det ultimative LAN bil-spil.


    Hell yeah!! :evil:

  • 1. SCAR
    2. TOCA race driver2
    3. viper racing
    4. nfs porsche challange
    5. trackmania

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • 1. GTR


    2. GTR


    3. GTR


    4. GTL


    5. GTL


    Til alle jer der går op i realistiske bilspil (og nej, ikke spil som GT4, NFS osv...) så brug de 187,- eller hvad det nu koster på GTR! Eller hvis i hellere vil køre de gamle sjove vogne så invester i GT Legends til omkring samme penge! Det er bestemt ikke for tøsedrenge... :9xo

    CPU: Intel Core i5-4690K, Quad Core 3.5GHz
    Bundkort: Asus Z97-P
    Ram: 8GB HyperX Fury DDR3 1600MHz
    Grafikkort: Sapphire Radeon R9 270X 2GB GDDR5
    PSU: Corsair TX 650W
    Harddisk: Seagate Barracuda 1TB
    Headset: Creative Sound Blaster Tactic3D Alpha
    Tastatur: Logitech G15 Refresh

    Mus: Logitech MX1000 Laser mus
    Skærm: 22" Samsung SyncMaster T220

  • Det kommer jo an på hvad man lægger i det af seriøsitet.


    Jeg gider f.eks ikke eje et rat og et sæt pedaler, da responsen ALDRIG vil blive det samme som i en rigtig bil. Spillene er pisse umulig at få til at reagere ordentligt - og folk der holder på at det er mindst lige så godt eller bedre, er enten max 17 år uden kørekort, eller kvinder. :finger:


    Dette faktum distancerer automatisk bilspil til et simpelt middel til at underholde mig. I og med det er tilfældet, går jeg ikke særligt meget op i det, og vil derfor ikke have mere end højest nødvendigt realisme med i det. Det er trods alt kun keyboardet jeg styrer på. ;)

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet 4 gange, sidst af Sajmon ().