Hej nu vil jeg lige høre jer af da jeg ikke selv er så meget inde i det,
Men min lillebror fik af mine forældre en computer i konfimation´s gave.
den har nu siden maj været til rma omkring 5-6 gange og nu gider han det ikke mere, hvad kan vi forlange af tdc, kan vi få pengene tilbage, da de bare bliver med at sende den tilbage og den virker stadig lige så dårlig.
hvad kan vi gøre ved det...
han har jo ikke haft den halvdelen af tiden, når man sender en cumputer ind til tdc, går der mindst 3-4 UGER før Man kan hente den igen ,
har selv prøvet at få den til at køre ordenligt, men uden held..

Hjælp ang sag ved tdc
-
-
Hvis den har været inde så mange gange så vil jeg mene du kan få pengene tilbage. Der er dog noget med at det skal være samme fejl. Det her lyder dog til at være et stort problem med lange vente tider og meget generelt så vil tro i kan få ophævet købet.
Du kan evt. skrive en mail til forbruger ombudsmanden så kan han give dig det rigtige svar. Så kan i evt. printe mailen ud og tage med i butikken så plejer de at være noget mere til at snakke med
Havde problemet med en tlf. på et tidspunkt gik over med den for 5 gang og de sagde at de ville sende den til rep. så sagde jeg at det behøvede de ikke men at jeg ville ophæve købet.
Så fik jeg afvide at det kunne desværre ikke lade sig gøre og bla bla så hev jeg mail frem og gik derfra med pengene 2 min efter
Ikke sikkert det er så nemt i dit tilfælde men et forsøg værd.
-
Hvad er der galt med den?
-
Imorgen ringer du til forbrugerrådet og forklare din sag ..
Man kan godt ophæve handlen ...
-
Originally posted by Rolex
Hej nu vil jeg lige høre jer af da jeg ikke selv er så meget inde i det,
Men min lillebror fik af mine forældre en computer i konfimation´s gave.
den har nu siden maj været til rma omkring 5-6 gange og nu gider han det ikke mere, hvad kan vi forlange af tdc, kan vi få pengene tilbage, da de bare bliver med at sende den tilbage og den virker stadig lige så dårlig.
hvad kan vi gøre ved det...
han har jo ikke haft den halvdelen af tiden, når man sender en cumputer ind til tdc, går der mindst 3-4 UGER før Man kan hente den igen,
har selv prøvet at få den til at køre ordenligt, men uden held.. -
super tak, tager mig lige en snark med dem i morgen..