Protien pulver, slankepiller, Billigt hvor?

  • Quote

    Originally posted by Mazie
    Kakaomælk har mange proteiner!


    ca. 35 gram pr. L.


    har dog fået at vide det ikke skulle hjælpe at drikke efter en god gang styrketræning ... Altså det der med indenfor max en halv time efter træning !


  • Det der med at spise rigtigt, ja det ved jeg godt, det er Der mit problem er hehe... jeg spiser ikke rigtigt, og det er SKIDE svært at lave om på det, men prøver virklig!!!


    Det der med sukkervand, hvornår er det godt at drikke? når man træner? altså under træningen??

  • Hvis ikke du spiser rigtigt så træner du vel heller ikke særlig seriøst ? Hvis ikke du træner knald hårdt vil du ikke få nogen effekt af proteinpulver. Det vil blot tilføre kroppen ekstra energi der vil sætte sig hvis ikke din træningsintensitet er høj nok. Og det der med sodavand under træning ???? Lad være med det. Drik noget vand i stedet for. Det feder ikke og du har ikke brug for ekstra sukker ?? Spis i stedet en banan

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Quote

    Originally posted by The old guy
    Hvis ikke du spiser rigtigt så træner du vel heller ikke særlig seriøst ? Hvis ikke du træner knald hårdt vil du ikke få nogen effekt af proteinpulver. Det vil blot tilføre kroppen ekstra energi der vil sætte sig hvis ikke din træningsintensitet er høj nok. Og det der med sodavand under træning ???? Lad være med det. Drik noget vand i stedet for. Det feder ikke og du har ikke brug for ekstra sukker ?? Spis i stedet en banan


    Nej jeg træner ikke vildt seriøst, bare for at smide nogle kg, og skal ha genoptrænet mit knæ efter en ulykke. så jeg må jo heller ikke så meget i nu, kan måske cykle i 18 imn eller sådan noget så gør det ondt og så må jeg ikke mere... jeg prøver self at få en beder overkrop ( muskler og ikke så meget "fedt" hehe ) men jeg er ikke sådan at jeg sidder og vejer alt mit mad og kun spiser grønt, men jeg vil gerne, VED bvare jeg får skide svært ved det, tror jeg har det på samme måde med det som ryger har med at stoppe me dat ryge ;)


    sidder f.eks. lige nu og spiser en Toms Skildpade hehe :oops:


    men om et månede eller 2 vil jeg ned til sådan en kostkunsolent eller hva de hedder så hun kan lave et "mad-plan" til mig for at se om jeg kan holde det, selv om jeg ved det bliver svært at spise 5-6 gange om dagen, er van til 2 måske 3...

  • Du behøver nu ikk smutte ned til så´n kostguru, derimod kunne du kigge enten Getbig.dk´s forum eller Motion-Online.Dk´s forum.


    Der er sikkert nok nogen der vil hjælpe dig, både med et ordenligt program men også ang. maden ;D

  • Quote

    Originally posted by Gokke
    Du behøver nu ikk smutte ned til så´n kostguru, derimod kunne du kigge enten Getbig.dk´s forum eller Motion-Online.Dk´s forum.


    Der er sikkert nok nogen der vil hjælpe dig, både med et ordenligt program men også ang. maden ;D


    Oki, det må jeg lige gøre en af dagene ;)