Synes da lige jeg ville hvad jeg er kommet til indtil videre:
OC af SD3700+ - past 3GHz.
-
-
Uhhh nice rigtig flot clock! Kan du komme længere over?? BTW billede er for stort, det må max være 800x600
-
det er dæleme ok det der
hvad bruger du til at oc den med + hvilken køling har du?
-
Rigtig flot resultat !!!
Det kan sqda umuligt være en stock køler der holder den på 35 idle ved 1.65v!?
Skriv lige info: 5 bogstaver 05xx 4bogstaver
-
tror det såmen er godt h2o køling
-
sætter du HTT ned fra 800 ? eller hvordan ??
-
nice "min 4000 vil ikke over 2750
"
hvor stabil er den i prime ?
-
for satan den spiller da med dit board hvad ?
-
Jeg leger stadig, og ved ikke helt hvorvidt den faktisk er stabilt der. Jeg havde lidt problemer i løbet af natten, men nu må jeg se videre på det. Jeg har ikke steppingen lige nu - har glemt at skrive den ned, men jeg kan enten få den af sælger når han kommer online, ellers må jeg tage den ud og se når jeg skal have det monteret i mit kabinet.
Systemet kører på H2O på det shot. Et TDX, en 120mm radi med blæser på 7, 5 1/4 bay reservoir og en Eheim 1048 med en elendig blanding af Clearflex 12mm og oldgamle 10mm slanger pga. studsemangel.
Bruger BIOS til at OC.. Clockgen gør det simpelthen ikke godt nok. Jeg skal nok få ændret størrelsen, men har ikke haft Photoshop inde endnu.
-
Originally posted by Alaza
Jeg leger stadig, og ved ikke helt hvorvidt den faktisk er stabilt der. Jeg havde lidt problemer i løbet af natten, men nu må jeg se videre på det. Jeg har ikke steppingen lige nu - har glemt at skrive den ned, men jeg kan enten få den af sælger når han kommer online, ellers må jeg tage den ud og se når jeg skal have det monteret i mit kabinet.Systemet kører på H2O på det shot. Et TDX, en 120mm radi med blæser på 7, 5 1/4 bay reservoir og en Eheim 1048 med en elendig blanding af Clearflex 12mm og oldgamle 10mm slanger pga. studsemangel.
Bruger BIOS til at OC.. Clockgen gør det simpelthen ikke godt nok. Jeg skal nok få ændret størrelsen, men har ikke haft Photoshop inde endnu.
Clockgen kan det samme
- Men nogle gange kan det være tricky, lyder rigtig nice må jeg sige !!! - NOgenlunde samme setup som mig, blot dualradi herfra, men så liige et x850XT i, som laver sygt med varme
- Og nogenlunde samme speed
Test den for coldbug, for har den ikke det, så har den muligvis protentiale til noget stort under en vapo LS eller sårn -
jeg tror det er en E6 du har hvis den clicker så godt, ellers er det jo en E4
-
Ifølge CPU-Z er det en E4.
Steppingen er KABYE 0540BPMW.
-
Hvor meget v vil I mene man kan give sådan en SD før der er fare for CPU'en står af? Jeg er på 3080 stadig og kan godt køre en SP8M, men ikke en Prime i 2 min. Den får 1.705v i BIOS, men MBM læser til 1.66v.
-
Hvor meget v vil I mene man kan give sådan en SD før der er fare for CPU'en står af? Jeg er på 3080 stadig og kan godt køre en SP8M, men ikke en Prime i 2 min. Den får 1.705v i BIOS, men MBM læser til 1.66v.Kender følesen
Lad mig gætte, dit vandkøling er omkring 20-25 grader, og cpu omkring 31 idle, 38 load? -
Ikke ved 1.7v, så er load ca. 43c.
Men jeg er nu godt tilfreds.
-
Ikke ved 1.7v, så er load ca. 43c.Men jeg er nu godt tilfreds.
Imponerende den kan det så
- Ved de 42-44 load, der vil min "kun" 3065mhz
-
Altså stabilt? Fordi jeg kører stadig ikke stabilt ved 3080MHz. Kan godt lave en SP8M, men ikke Prime eller OCCT.
-
Nej, for mit vand stiger for hurtigt i temp til stabilt kørsel, skal helt ned på 1.5v før den ikke går over sig i varme... - Men ny køling imorgen, forhåbenligt
-
Okay, lækkert. Har lige skiftet over til FX60Beta igen for at se om det hjælper lidt på sagerne.
-
Okay, lækkert. Har lige skiftet over til FX60Beta igen for at se om det hjælper lidt på sagerne.702-2 er vejen frem, men man skal lige vide hvorn tingene skal indstilles, men er nu ikke så svært