Musik Program

  • det er altid svært at gøre det, men hvis du henter virtual DJ og spiller noget musik deri er der en knap, der kan tage det meste af musikken væk så der kun er stemme tilbage.. det kan også gøre det den anden vej rundt. programmet er gratis i 20 dage

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Originally posted by ostermark
    det er altid svært at gøre det, men hvis du henter virtual DJ og spiller noget musik deri er der en knap, der kan tage det meste af musikken væk så der kun er stemme tilbage.. det kan også gøre det den anden vej rundt. programmet er gratis i 20 dage


    Ok tak kunne man få et link :D

  • AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by ostermark
    det er altid svært at gøre det, men hvis du henter virtual DJ og spiller noget musik deri er der en knap, der kan tage det meste af musikken væk så der kun er stemme tilbage.. det kan også gøre det den anden vej rundt. programmet er gratis i 20 dage


    Og hvordan vil du gøre det ? Prøvede selv programmet da det kom frem i anden tråd omkring samme halløj ... Altså ikke fordi jeg skal lyde negativ eller noget, kunne bare godt tænke mig at vide hvordan :)


    Og btw, der har næsten lige været en tråd om det samme ... :razz: Hvoraf konklusionen nogenlunde var, at det ikke var muligt ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Og hvordan vil du gøre det ? Prøvede selv programmet da det kom frem i anden tråd omkring samme halløj ... Altså ikke fordi jeg skal lyde negativ eller noget, kunne bare godt tænke mig at vide hvordan :)


    Og btw, der har næsten lige været en tråd om det samme ... :razz: Hvoraf konklusionen nogenlunde var, at det ikke var muligt ...


    Ok kunne heller ikke få det der Virtual DJ til at virke