ser fint ud dog ville jeg finde en anden skrift type
den er ikke let at se den du bruger.
- 

- 
			Noobie det gør du nede under hvor der står reply 
 i den der hedder more options.sikker da lide din under text fylder med billede og det hele ................................ NOOOOOOOOOT 
- 
			roder lidt med gettvdk2.vbs men kan ikke finde værdien for national geographic er der en som kender den. inde på tdckabel siden er kanalen men kan ikke lige hitte ud af hvordan man finder værdien  ed... 
 ups he he fandt den 250 
- 
			QuoteOriginally posted by Noobie 
 undskyld, hvordan sletter jeg sådan et indlæg?Er det ikke bare edit og så delete post???? 
- 
			FAndt ud af det  Findes der ikke en side?, hvor man kan downloade Configs, IKKE SCRIPTS f.eks sådan nogle som de screenshots på denne tråds første side? Kan godt finde ud af at lave dem, efter at have læst en Engelsk Tutorial Guide  Men tager fandens meget tid  nogle sites? nogle sites?
- 
			Problemet er at ikke to maskiner er ens og mange ting vil virke på en men ikke på en anden. 
- 
			QuoteDisplay MoreOriginally posted by Noobie 
 FAndt ud af det Findes der ikke en side?, hvor man kan downloade Configs, IKKE SCRIPTS f.eks sådan nogle som de screenshots på denne tråds første side? Kan godt finde ud af at lave dem, efter at have læst en Engelsk Tutorial Guide  Men tager fandens meget tid  nogle sites? nogle sites?Den der engelske tutorial guide hvor fandt du den henne, kan nemmeli ikke selv funde ud af at lave scripts, ka kun finde ud af at rette i dem.... 
- 
			QuoteOriginally posted by DEVIL_DK 
 Problemet er at ikke to maskiner er ens og mange ting vil virke på en men ikke på en anden.Nemli og derfor ska man "bare" lige lære hva det er man skal ændre i scriptene  
- 
			Har også fået lavet mig en nu.. Dog uden nogen *.png's endnu.. Hvordan får man samurize til at starte op sammen med alt det andet ?? 
- 
			QuoteOriginally posted by AtoM!C 
 Har også fået lavet mig en nu.. Dog uden nogen *.png's endnu..Hvordan får man samurize til at starte op sammen med alt det andet ?? Træk en genvej til client ind i Start --> Programmer --> Start  
- 
			Phreak har skrevet linket her i denne tråd.. så SØG  
 Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på http://www.Samurize.com ? det skodder lidt for mig. noget med Admin Login 
- 
			QuoteOriginally posted by Noobie 
 Phreak har skrevet linket her i denne tråd.. så SØG 
 Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på http://www.Samurize.com ? det skodder lidt for mig. noget med Admin Login Den guide fortæller da ikke hvordan man laver sine egne scripts..... 
 Den fortæller kun hvad alle knapper gør..
- 
			Husk lige på at de har et script til nyhederne her på Tweak.dk. Kan hentes på deres hjemmeside. 
- 
			QuoteOriginally posted by Tweak.dk 
 Husk lige på at de har et script til nyhederne her på Tweak.dk.Kan hentes på deres hjemmeside. Hvor kan man hente den? Samurize.com? derse download sektion er nede lige nu.... 
 eller samurize.dk? fatter hat af deres download sektion 
- 
			samurize.dk 
- 
			QuoteOriginally posted by Tweak.dk 
 samurize.dkOk, hva gør jeg så: 
- 

- 
			QuoteOriginally posted by Bit Phreak 
 http://www.samurize.dk/download.php?op=search&query=Det er jo det samme link som det jeg postede??? Fatter hat lige meget hva jeg trykker så får jeg at vide: Siden kan ikke vises EDIT: rettede ligen en sprogfejl.... 
- 

-