#CLA
det er nok fordi at du ikke er logget ind. man kan nemlig ikke gå direkte ind til downloadsne. du skal have oprettet en profil. det samme gælder for forummet
#CLA
det er nok fordi at du ikke er logget ind. man kan nemlig ikke gå direkte ind til downloadsne. du skal have oprettet en profil. det samme gælder for forummet
QuoteOriginally posted by Bit Phreak
#CLA
Ok det virker nu.. Troede bare ikke at det var nødvendigt at oprette sig som medlem bare for at downloade derinde fra...
I Samurize Add Meter --> Add active script --> Tweakdk.vbs --> writefile = denne fejl... Hvorfor?
har du pillet ole ud af din computer?
har du pillet ole ud af din computer?
Ja for han var skide irriterende  
Ej..., ved du hva det betyder?
nope ved ikke hva det betyder.
nope ved ikke hva det betyder.
Ok...., får samme besked ved nogle af de andre scripts  
Nogen, der har en side hvor man kan finde en masse Samurize "pynt". i ved, "32bit PNG" ???
QuoteOriginally posted by Noobie
Nogen, der har en side hvor man kan finde en masse Samurize "pynt". i ved, "32bit PNG" ???
Du kan altid starte her:
samurize.com og samurize.dk
Kender ikk lige andre men ellers prøv google  
Så fik jeg lige hentet Samurize. så her er mit første forsøg:
Mit første forsøg
QuoteOriginally posted by Avartar
Så fik jeg lige hentet Samurize. så her er mit første forsøg:
Mit første forsøg
Det er da okay   

Jeg ville nok sætte flere informatiloner in men det er jo smag og behag  
Har du selv lave din windows baggrund?
jep
jep
Hvilket program bruger du til det?
Kunne godt tænke mig at lære hvordan man gør nemli....
Adobe photoshop 6.0
der findes mange tutorial på nettet, så der er nok at kikke på.
når først man har styr på det med lagene, så begynder det er tage form.
Sidder med paint shop pro... Der er også masser af tutorials, til det så det er egntli bare et spørgsmål om at tage sig sammen til at gå igang  
okay. Jamen så god fornøjelse... personligt fortrækker jeg nu Photoshop, syntes det er lidt mere overskueligt.
okay. Jamen så god fornøjelse... personligt fortrækker jeg nu Photoshop, syntes det er lidt mere overskueligt.
Jaaa, det ka godt ske, har aldrig prøvet photoshop så det ved jeg ikke noget om.... Når/hvis jeg engang får lavet noget skal jeg nok poste det  
Som jeg kan se i dette exsempel:
http://sensei.homepage.dk/screenshot4.jpg
og i mange andre, er ens skrivebords Ikoner på en måde "flyttet" oveni Samurize Config'et..   Hvordan gør man det? for når jeg prøver at trykke mit Icon oveni mit Config, bliver ikonet til et "NEJ" ikon  HHVVOORDAAN ?
    HHVVOORDAAN ?
Og, kan man lave billeder (Jpg,bmp) om til PNG billeder, for når jeg prøver det. Får jeg bare lort tilbage i hovedet.. :-/ Kan man det med Paint Shop Pro? og Paint?