selfinstaller filen fra bit-phreak skal installere sig i c:\programmer\samurize ikk? 
det er der 0.85d er installeret nu...
- 

- 
			Jeg får denne fejlmelding 
- 
			Prøv nu og læs readme filen du skal rette lidt iden så 
 den kan finde dine filer.kan ikke huske hvad du skal rette med det står der. 
- 
			Har bikset noget andet sammen nu.., fattede ikke rigtig det andet der  er åbenbart total nOOb hva det angår... er åbenbart total nOOb hva det angår...Edit: Her er link http://www.try-this.dk/ --> klik billeder af com 
- 
			det er jeg også lavede min første i går lol 
- 
			QuoteOriginally posted by DEVIL_DK 
 det er jeg også lavede min første i går lolAltid noget man ikke er ene om det  
- 
			Udpak filerne til roden af dit D: drev. hvis du pakker den ud til en anden destination skal du rette stien hvor du har placeret den inde i den config.ini fil som du vil bruge. ellers vil den komme med en fejl meddelse "Cannot open file D:\samurize\skins\bh\samu.png den angivne sti blev ikke fundet." det er ikke sikkert at alle funtionerne virker. fx. UP/Down speed da de referer til mit netkort og ikke jeres. hvis der er nogle problemer må i jo lige sige til 
- 
			Det ser godt ud devil tagt i betragtning at det dit første samurize... jeg har selv prøvet og lave noget men det blev ikke godt.. Men ka sige en ting.. brug en anden font  tahoma eller verdana tahoma eller verdana i størrelse 8-10 ... i størrelse 8-10 ...
- 
			ups havde ikke lige set at du havde fundet ud af at få det til at virke  
- 
			QuoteOriginally posted by Bit Phreak 
 ups havde ikke lige set at du havde fundet ud af at få det til at virke Hehe, det er da helt i orden, det er med hjælp fra din side at jeg har fået lavet noget nu  Kan dog stadig ikke finde ud af at ligge info ind i såen en fætter her: 
- 
			det er ikke så svært tror jeg. du skal bare have morther board monitor kørende og lige indstille hvilken censor den skal bruge i denne config som jeg har linket til. jeg ved ikke om det virker men det burde det. jeg bruger ikke selv mbm så jeg kan ikke teste det 
- 
			QuoteOriginally posted by Bit Phreak 
 det er ikke så svært tror jeg. du skal bare have morther board monitor kørende og lige indstille hvilken censor den skal bruge i denne config som jeg har linket til. jeg ved ikke om det virker men det burde det. jeg bruger ikke selv mbm så jeg kan ikke teste detOk men hvor skal jeg så lægge den fil? 
- 
			bare ind i din "config" mappe 
- 

- 
			Min Samurize mapper ligger D:\Samurize 
 Får denne fejl:
- 

- 
			QuoteDisplay MoreOriginally posted by Bit Phreak 
 ups my bad!prøv at hive den samme fil ned igen Ok nu virker det  
- 
			Hvor finder jeg configs til resten henne? 
- 
			Og Scripts, hvor kan jeg finde dem henne? 
- 
			scriptsne kan du hente på samurize.dk og ellers må du selv i gang med at lkave en config fil. den jeg linkede til var en jeg lige hurtigt lavede. hvis du evt vil have en der er færdig lavet kan du prøve at hente en af dem der er på min side. bar gå ind under downloads -> samurize........ eller prøv dig frem. det er ikke så svært som det umiddelbart ser ud til.