ring billigst til mobil? hvor?

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Som urbananen påpeger, så skrev du rent faktisk, at du ik ringede efter 18 .. Derfor jeg undrede mig over om du havde læst hvad jeg havde skrevet ..


    Fri SMS koster så også kun 100 kr .. ;)


    hehe min fejl gutter :D hehe...


    Ja, 300 i måneden og man kan snakke frit og sms'e frit... det kunne da være man skulle det ;)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Som urbananen påpeger, så skrev du rent faktisk, at du ik ringede efter 18 .. Derfor jeg undrede mig over om du havde læst hvad jeg havde skrevet ..


    Fri SMS koster så også kun 100 kr .. ;)


    Ahh.. Du fik det bare til at lyde som at fri sms kostede 200kr hos sonofon.. Lød også af lidt meget.. Og 300,- er da faktisk taget ret så billigt.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Ahh.. Du fik det bare til at lyde som at fri sms kostede 200kr hos sonofon.. Lød også af lidt meget.. Og 300,- er da faktisk taget ret så billigt.


    Ja jeg fik det også til at lyde som om det kostede 200,- derfor jeg gik lidt væk fra det

  • Mmmh Unotel er nok det billigste du kan finde overhovedet.. http://www.unotel.dk har det selv.. og hvis i nu er smarte så melder du hendes mobi ind under din egen.. så kan i ringe gratis sammen. :) how og fri SMS hos dem koster kun 80 kr pr månede ca. :) og ingen abonnements afgifter

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Mmmh Unotel er nok det billigste du kan finde overhovedet.. http://www.unotel.dk har det selv.. og hvis i nu er smarte så melder du hendes mobi ind under din egen.. så kan i ringe gratis sammen. :) how og fri SMS hos dem koster kun 80 kr pr månede ca. :) og ingen abonnements afgifter


    Ja de lyder da til at være Meget billige... har lgie ringede til dem... det tror jeg sq jeg melder mig ind i :)


    EDIT: Har lige bestilt 2 nummer der ;)

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^

    :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Yiiiiiiiiiiiir


    tror ikke man kan gøre det billiger nogle steder... såå ;) så smider jeg bare 150 over på hendes kort og så kan hun kun snakke for det til andre, og så er der fri sms ;) så burte den være hjemme *ss*

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Jeps det er nemlig totalt coooll.. :) og billigt. så det kan jo næsten ik være bedre.. og de er PISSE flinke derinde.. og INGEN ventetid når man ringer til dem.. Thats nice.. jeg har begge mobiler (konens og min egen) + internet og fastnet tlf igennem dem. :) + heeeeeeeeeeeeeeeeeele familien og stort set de fleste jeg kender også har det


    Fastnet bruger jeg ikke. og internet ville jeg kunne spare en 50'er og det gider jeg ikke til at bøvle med ;)