Abstinenser

• Jeg får sq snart abatinenser.. +2 timer over planlagt genåbning af realmsne.. godt man ikke spiller på et af de realms der kan risikere at være ned til klokken 16.00 8o

• hehe lave dog noget andet imens som os andre :)

AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem

WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

• Et eller andet sted er jeg glad for jeg plejer at gå i seng kl 4.. så står jeg nemlig først op kl 13 :) (Længe leve ferie!)

At jeg så ikk har tid til Wow pga arbejde er så noget andet :)) Min skærm er fyldt med post-its med opgaver :P

• Sig mig lige en gang Sebastian.. Har du abstinenser HVER onsdag? 8o

Edit: ... Er det noget stort i denne uge.. for der er tilsyneladende rimeligt mange inde på wow-europe.com :)) Enten det eller også så er en teknikker snublet over strømkablet og ka ikk findet det igen :P

Originally posted by KarGa
    Sig mig lige en gang Sebastian.. Har du abstinenser HVER onsdag? 8o

Edit: ... Er det noget stort i denne uge.. for der er tilsyneladende rimeligt mange inde på wow-europe.com :)) Enten det eller også så er en teknikker snublet over strømkablet og ka ikk findet det igen :P

patch... 1.9 kommer, nye skins ny lvl 60 - 20man instance

Originally posted by KarGa
    Sig mig lige en gang Sebastian.. Har du abstinenser HVER onsdag? 8o

Nye graphics til tier2 armor.. AQ.. Multiply BG queue.. Linked AH..

• gah mi nserver sku ha været oppe kl 11.. og så udsat til 13. og den er stadig ikk oppe X(

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Silithus.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by kimsdipchips
    Hvor skod så er der gået 11 timer fra de normalt åbne serverne og stadig ingen hellscream :boxed:

Virkelig dårligt blizzard :$
    Sikkert en som har tabt kaffe over en server el lign.. :P

Argh, lad da vær med at whine så meget :roller:

Originally posted by kimsdipchips

øhh nå :9xo

Jeg ville sku også være pissed hvis min server ikk var oppe endnu :boxed: nok ringe derned og gi dem et verbalt møgfald!! betaler sku for det! :crazyeyes:

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W