Så er der sne igen igen

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Jeg skal på arbejde i morgen, og det er SÅÅ grinern at cykle MB på snefyldte cykelstier, det mener jeg :hb:



    ja, jeg kommer sku ikk op forbi på hospitalet med et Battefield 1942 spil og nogle blomster ... hehe :P





    spøg til side

  • Tja her forsætter det bare - kønt er det - men noget besværligt, at komme rundt.
    Har ikke været uden for en dør i dag. Men har så fået lavet lidt husligt arbejde. :9xo
    Knægten kom forbi med et par flasker Cola Light - og køleskabet er fyldt - så klarer den nok. :))


  • Nej, men du kommer forbi med en kompressor :))

  • i lille Skødstrup nord for aarhus har det sneet hele dagen, og der ligger mega meget lige nu (sry, mit webam kan ikk nå hen til mit vindue).


    Min mor har nogle planter stående i nogle krukker i haven, de er helt begravet i sne. Og så skulle jeg skovle sne to gange, min far en gang og min søster en gang.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Pulse



    Nu skal du vel ikke igang med noget alternativ computerkøling igen vel?? :)) :))


    Det burde jo være nu at knægten burde gå udenfor og tage en håndfuld sne og dræbe en CPU med noget iskøling.. :razz:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Jeg kan da svare d' herre på at jeg seriøst overvejer det :evil:


    Undrer mig slet slet ikke.. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Pulse



    Husk at optage det på video så vi andre også kan se... :))


    Det vil jeg ikke have noget imod :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Pulse



    Nu skal du vel ikke igang med noget alternativ computerkøling igen vel?? :)) :))

    EEEEEJJJ DA, jeg brugte da også servietter som isolering på min VapoPE, er det ikke det helt optimale? :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Da jeg kom hjem fra byen i nat, ved halv 6-tiden var det så småt begyndt at sne, og da jeg vågnede og kiggede ud af vinduet var min første tanke: "hvor fanden er min bil?" - Jeg kiggede så lidt nærmere efter og så en kæmpe snebunke med en antenne stikkende ud foran huset.. Nå, så måtte jeg ned med en spade og grave den ud.


    Og så har jeg ellers brugt det meste af dagen på at køre sne-race.


    Håndbremsen rundt i svingene, og hjulspin i alle 5 gear..


    Ved ikk noget bedre end at smide bilen sidelæns ind i et sving, og så bare flyve
    ud af det.. Det er sindsygt skægt.. ELSKER sådan noget glat kørsel..


    Inden i begynder at svine mig og kalde mig en idiot pga min, efter nogen uforsvarlige, kørsel så kan jeg fortælle at jeg kun gør det når der er fuldt udsyn på veje jeg kender, når der hverken er biler, cyklister, fodgængere, knallertkørere, postbude eller andet godtfolk i nærheden..


    Og så hygger jeg mig med at flyve rundt med bilen på de tomme parkeringspladser - I fatter ikk hvor skægt det er :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra