Sidder lige og stener LOTR2 på TV2, kan bare næsten ikke holde det ud, det er som om det er noget de steamer fra sputnik.dk i DivX kvallitet...! Bare mig eller ???
Så 1'eren forleden, den var bare top dollar i billedet!
Sidder lige og stener LOTR2 på TV2, kan bare næsten ikke holde det ud, det er som om det er noget de steamer fra sputnik.dk i DivX kvallitet...! Bare mig eller ???
Ja ret dårligt.
QuoteOriginally posted by Mazie
enig
Rart jeg ikke er den eneste der kan se det, troede jeg var ved at blive tosset!!
synes faktisk at tv2's billedkvalitet er begyndt at bllive lidt ringe
Enig....ringere og ringere.................
Ser nu fint ud hos mig
den kunne bestemt godt være skarpere... det kan være at deres gode bittorrent DL failede...
QuoteOriginally posted by Mazie
Lagde også mærke til det med det samme ...
Men det må jo være biografverionen fra dvd de viser *bvadr*
De kunne da godt tage sig sammen og vise Extended !
Også det første jeg lagde mærke til.. begyndte straks at pille ved alle stik osv indtil jeg lagde mærke til underteskterne..
Jeg lagde nemlig også mærke til at underteksterne var helt iorden, tror sku de har fundet den som divx på "sharesiden" eller sådan noget
Som sagt var billedet helt kniv skarpt og farverne totalt iorden da de viste 1'eren forleden!!!
Tja den ser altså flot ud, her hos mig - på min flimmer. Og lyden er også super over mit surround system.
Kan være at TV2 har problemer med at sende signal ud alle steder.
Vil nu uanset set hvad foretrække den fra dvd'en ...
Problemet er løst - den er færdig.
Så er det jo godt at man bare kan smide dvd'en på
QuoteOriginally posted by Bentzin
Tja den ser altså flot ud, her hos mig - på min flimmer.Og lyden er også super over mit surround system.
Jeg troede ikke at der var surround i tv kablerne?
QuoteOriginally posted by BLiX
Jeg troede ikke at der var surround i tv kablerne?
Jeg fik ihf. fed lyd ud af alle 5 højtalere + subwoofern, ved at lade lyden køre igennem mit 5x100w Kenwood anlæg.
QuoteOriginally posted by Bentzin
Jeg fik ihf. fed lyd ud af alle 5 højtalere + subwoofern, ved at lade lyden køre igennem mit 5x100w Kenwood anlæg.
Arrh... så hellere stereo
Men når de rigtige forhold er der, så er der selvfølgelig ikke noget der slår surround
jeg syntes det var da ok, kunne bare ikke klare de oversættere
Frodo Sækkere
Sam Gammegod
fatter de oversættere ikke at nogle ting ikke skal oversættes