tatatur= klamt :)

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Synes ikke det virker så klamt. Måske fordi billedkvaliteten er rimelig ringe. Uskarpt og overbelyst. Ikke nogen god reklame for det kamera !


    Det er et skide godt kamera, men er da svært når det er 2 cm fra tastaturet!
    Dog har det ikke kostet en bondegård, men har da den hurtigste processor på markedet!

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Havde engang et tastatur der skulle have været hvidt. Men det var helt grønt.


    hehe mit gamle tastertur er gult af røg :P








    men en kompressor klare da altid skidtet

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Prøv at tryk på billedet så kan i se det.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Det værste er nu, jeg eller broderen har gamet hele natten på min MX518, så sidder der en slags fingeraftryk, på selve venstre knappen...


    Der er sådan et omrids som består af en blanding af sved og snavs :crazyeyes:
    Det er bare stygt, hvis det ikke er en selv, der har SVEDT det snavs på min mus og man så selv skal til at spille! Jeg ved godt nok ikke hvor mange spritservietter jeg har brugt på den mus, men det er godt nok mange:D

  • For fanden.. vask da hænder folk ? :P


    Jeg har aldrig haft et beskidt tastatur.. kun nede under knapperne, der er lidt krummer og støv man kan ryste ud ved at vende det om og daske lidt til det :P