jeg er en troll rogue og jeg har ingen anelse om hvilke professions jeg skal tage er der en der kan hjælpe??
rogue profession?
-
-
har skinning/leatherworking på min rouge, men der er ikke noget som at kunne stealth ind og mine og ud igen
hvis du bare skal tjene hurtige penge så er mining/herbalism ikke helt i skoven
-
Nu afhænger jo alt af dit lvl, men tag skinning/minning eller herb/minning. Skrab en masse penge sammen, og køb kun nødvendige ting. Så kan du evt. senere skifte til minning/weaponsmith eller skinning/elementalLW.
De ting du kan lave i starten er alligevel ikke meget værd, der findes langt bedre ting i instances.
-
Jeg har mining/skining på min rogue, og det er bare for at tjene penge.
Hvis du gerne vil spare lidt og lave dit eget gear, og også tjene på at sægle til andre, så er skining/leatherworking en god idé -
ok tak men jeg har mødt en par stykker der havde herb/alch er det godt og kan man tjene gode penge på det?
-
Originally posted by Jacorik
ok tak men jeg har mødt en par stykker der havde herb/alch er det godt og kan man tjene gode penge på det?Det er godt hvis du vil solo/pvp meget. Der findes andre ting du tjener bedre på.
-
ok tak
-
mining er nedern efterhånden ... Arcane crystals sælger for max 15g nu på vores server
Jeg powerlvlede mining for at lave penge dengang de gik for 25-30g, men overvejer at powerlvle herbalism nu
Så skal jeg heller ikke waste guld på mongoose pots, men bare give mats til guild alch og få dem lavet
-
ok
-
jeg har leatherworking/skinning so jeg kan lave mit eget armor og så har jeg en mining blacksmith på samme server til at lave mine våben