Hey tænkte på om man ka få et program der ka lave en graf over hvor varm ens cpu OG gpu bliver når man spiller?
sYns jeg har set folk sige at MBM kan, men ka ikk li finde ud af hvordan?
Nogen der ka hjælpe med noget?
Hey tænkte på om man ka få et program der ka lave en graf over hvor varm ens cpu OG gpu bliver når man spiller?
sYns jeg har set folk sige at MBM kan, men ka ikk li finde ud af hvordan?
Nogen der ka hjælpe med noget?
Rivatuner kan i hvert fald lave graf over temperaturer på gpu over et givent tidsrum, mht cpu aner jeg det ikke bruger selv abit 3rdeye til at holde øje med cpu, nb og pwm
QuoteOriginally posted by Psycore22
Rivatuner kan i hvert fald lave graf over temperaturer på gpu over et givent tidsrum, mht cpu aner jeg det ikkebruger selv abit 3rdeye til at holde øje med cpu, nb og pwm
Ok, det kigger jeg li på.
Jeg plejer at bruge det der "Abit EQ"....men det er underligt fu**** på mit system li pludselig :s
Det viser at min case temp er 40 grader og cpu er 208 ...de ændre sig slet ikk
MBM viser dog de rigtige, så det ka vel ik være sensorne der er defekte..
Du kan få MBM til at lave en .xls-fil hvor den fx hvert 10. s indsætter de aktuelle temperaturer. Så kan du selv lave alle de grafer du lyster bagefter.
Jeg ved dog ikke om MBM understøtter aflæsning af GPU temp.
det gør den med de rigtige tilføjelser...
UUuhhh lyder godt
Ka i ik li skrive hvordan man får den til det?
Og os gerne med GPU
EDIT: Fandt ud af at lave GPU grafen i rivatuner
Nu mangler jeg bare CPU, nogen ideer?
Samurize kan du sætte til "on top"... der kan du have temps og sidefil og alt muligt... Det er fully customizeable, dvs at man skal selv lave design osv...
QuoteOriginally posted by PaW^
Samurize kan du sætte til "on top"... der kan du have temps og sidefil og alt muligt... Det er fully customizeable, dvs at man skal selv lave design osv...
bruger ikk samurize