Clevo M570A nVidea GO 7800GTX bærbar computer

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    .. Damn den er lækker, men den er også pænt dyr.


    I mine øjne har en bærbar altid bare været en maskine man kunne surfe let på nettet, eller lige lave sine lektier. Men den her kan jo ligefrem også game de tunge spil :D


    Det kan godt ske det bare er mig, men jeg synes sku man er en idiot hvis man køber en bærbar til at game på. Synes det er spil af penge, og så er det endnu dyrere at opgradere hvis man skal.


    For det halve af hvad den der bærbar koster, kan du jo få et system der er bedre ( I mine øjne ) og spare måske 9-10.000 kr.


    Kan godt se det smarte i at tage en bærbar med på ferie, men hvis man tager en bærbar med på ferie for at sidde og spille computerspil, så er man da også lidt lam.


    Det er bare min mening. :)



    AbeTis

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • Tror du misforstår prinsippet lidt.


    Meningen er jo at du HAR EN BÆRBAR DER OWNER, Og samtidig har du en Stationær.


    Istedet for at have en Okay :S bærbar, og en COMPUTER DER OWNER ?


    kan du se det smarte :) en stationær som yder ca. det samme koster 7 k og dertil en skærm til 2 k Wauw 9 K


    og så skal der lige købes en Bærbar ;) så har du de funktioner, som du faktisk har i EN OG SAMME COMPUTER, hvis du køber denne bærbar.

  • Personligt går jeg på efterskole, jeg fik et kanont bud på min gamle compuer, hvorefter jeg stod med en masse penge - Jeg valgte så at købe en FED bærbar frem for at købe lidt af hvert. Jeg har ikke 1 sekundt fortrudt. Kald mig bare dum..


    God jul.


  • Du har helt misforstået konceptet ;)


    Her får du kraften fra en stationær og mobiliteten fra en bærbar - det bliver næsten ikke bedre. Samtidig har du jo også lige en 17" skærm indbygget ;)

  • Ej det er da fusk!


    Det er firmaet Genex der har lavet computeren!


    det står også på den!


    Jeg har den selv så jeg ved hvad jeg snakker om...


    købte den til de gamle med alt udstyr i...
    DEN RYKKER

  • Her er lige noget til Jesper BB at tænke over.
    Bærbaren er en Clevo bærbar!
    Genex mærket er såmænd bare et mærke som er kommet
    på bærbaren i løbet af processen fra Clevo til ham.
    Genex er et registreret mærke Data Team har.