Hva sker der for PC spilbranchen?

  • WarCraft, Starcraft, og mange mange flere... Gode strategi spil bliver lavet til rollespil eller FPS, hva pokker, kan de ikke lade klassikerne være og lave dem i nye versioner istedet?? - Siden WC3 har der ikke været et eneste rigtig godt stretegi spil, ve' ikke hva pokker det ligner :'(

  • ja det kunne være lækkert med en ny version af feks warcraft. spiller stadig det spil selvom det er ved at være gammelt.

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    WarCraft, Starcraft, og mange mange flere... Gode strategi spil bliver lavet til rollespil eller FPS, hva pokker, kan de ikke lade klassikerne være og lave dem i nye versioner istedet?? - Siden WC3 har der ikke været et eneste rigtig godt stretegi spil, ve' ikke hva pokker det ligner :'(


    Tidens trend vel. Folk vil generalt have noget super grafik og et spil man kan leve sig ind i på et syrealistisk plan ... Øhm ... U know ...


    ...Business...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Tidens trend vel. Folk vil generalt have noget super grafik og et spil man kan leve sig ind i på et syrealistisk plan ... Øhm ... U know ...


    ...Business...


    Yeah, men det har man FPS spil til, sådan noget som F.E.A.R. eller HL2 / SOURCE ligger de alligevel ikke ordenligt på niveau med - de som i WOW... :\

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Yeah, men det har man FPS spil til, sådan noget som F.E.A.R. eller HL2 / SOURCE ligger de alligevel ikke ordenligt på niveau med - de som i WOW... :\


    Hver sin smag ... Jeg syntes WOW sutter kogle BIGTIME ... og er business når det er VÆRST ! ... men sådan er det jo ... Folk er en flok kvæg, så lortet sælger ... :)) ... men det er jo bare mit syntes på det.


    Generalt er jeg heller ikke den store fan af FPS´ere mere ... Gider generalt ikke bruge min tid på hjernedød tidsspilde (de fleste computerspil) ... Gamer kun lidt en gang imellem når jeg lige syntes jeg har 10 minutter af mit liv jeg vil ofre på det eller hvis jeg extremt keder mig .... folk er jo forskellige.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hver sin smag ... Jeg syntes WOW sutter kogle BIGTIME ... og er business når det er VÆRST ! ... men sådan er det jo ... Folk er en flok kvæg, så lortet sælger ... :)) ... men det er jo bare mit syntes på det.


    Generalt er jeg heller ikke den store fan af FPS´ere mere ... Gider generalt ikke bruge min tid på hjernedød tidsspilde (de fleste computerspil) ... Gamer kun lidt en gang imellem når jeg lige syntes jeg har 10 minutter af mit liv jeg vil ofre på det eller hvis jeg extremt keder mig .... folk er jo forskellige.


    Jamen manden sider jo og siger mine tanker :D


    Syntes nu stadig der kommer lidt strategi engang imellem... Civilization og Age of Empires er da lige kommet i nye verisioner....


    Me glæder mig bare til at se en afløser for C&C Generals... damn den spil serie er det bedste der er ever lavet :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Jamen mændene sidder og siger mine tanker. :9xo
    Er også totalt C&C freak - har været på den siden det første af slagsen. Og WoW er heller ikke lige mig. Er heller ikke den store spiller.
    Hygger mig ind i mellem med 18 huller i TW 2003. 8)
    Men får da lige afreageret, med en nogle kraftfulde tacklinger i NHL 2004 i ny og næ. :9xo

  • Er selv skudt i FPS hvor 2005 var et af de største år. BattleField 2/BF2:SF, CoD2, F.E.A.R og andre.


    Min signatur siger alt omkring min mening om WoW. :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hver sin smag ... Jeg syntes WOW sutter kogle BIGTIME ... og er business når det er VÆRST ! ... men sådan er det jo ... Folk er en flok kvæg, så lortet sælger ... :)) ... men det er jo bare mit syntes på det.


    Generalt er jeg heller ikke den store fan af FPS´ere mere ... Gider generalt ikke bruge min tid på hjernedød tidsspilde (de fleste computerspil) ... Gamer kun lidt en gang imellem når jeg lige syntes jeg har 10 minutter af mit liv jeg vil ofre på det eller hvis jeg extremt keder mig .... folk er jo forskellige.


    Jeg kan nu meget godt lide Wow. Især efter at have prøvet trials på Lineage 2 og Everquest 2. I forhold til de to, synes jeg WoW er meget vellavet. Man kan ikke rigtig sige at WoW er grimmere end de to andre, eftersom Blizzard bevidst har tiltænkt sig den tegneserie-agtige stil Wow, arvet af WC.
    Desværre kniber det med tiden til at spille det. Det er ALT for tidskrævende at spille MMORPG.




    Topic: Synes også C&C var godt. Spillede også meget LOTR:BFME dengang den kom. Synes det var et kanon RTS spil.
    Mit bud på allerbedste RTS er helt sikkert Warhammer 40k. Det er vildt godt.