online begravelse

• Selvom det er en smule tragisk at der er en der er død af at spille, kan jeg sgu ikke lade være med at trække en smule på smilebåndet over, og jeg ved godt det er en smule sygt

Originally posted by SeePee
    Selvom det er en smule tragisk at der er en der er død af at spille, kan jeg sgu ikke lade være med at trække en smule på smilebåndet over, og jeg ved godt det er en smule sygt

en smule ? jeg synes overhovedet ikke man kan tage det seriøst

• hvis det var mig havde jeg bare gået amok med at dræbe dem :D

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Originally posted by Kisker^
    hvis det var mig havde jeg bare gået amok med at dræbe dem :D

dræbe hvem ? :roller:

btw han døde jo ikke af at spille. gutten havde en dårlig lever. grunden til de fleste døds fald der nede.

stadig tragisk, men havde intet med wow at gøre.

Originally posted by Madsass
    Se hvor rygterne flyver.
    Først var det en pige, nu er det en mand? Og både dårlig nyre og lever?

Det er sikkert bare en "opdigtet" historie :P

det ender sikkert med at han/hun/den rent faktsik døde af at spille WoW :))

• Det er en gammel nyhed. Det er sandt nok. Husker ikke detaljerne.

Jeg synes det er fint nok. Man gør sine bekendtskaber over nettet. Jeg kender selv en masse mennesker udelukkende over nettet (de fleste har jeg mødt IRL efterfølgende). For mig er det helt naturligt, hvis de "nærmeste" bekendtskaber over nettet har mulighed for at vise deres sorg.

Ville det ikke være mærkeligt hvis 20 nørder troppede op til begravelsen?

Det har jo intet med disrespekt eller mangel på realitetssans at gøre. Det er blot en måde at en gruppe mennesker kan mindes en afdød. Synes hverken det er bizart eller forkert.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Drally
    Haha! Tænk hvad der ville ske hvis der kom en bunke hordes hen og gankede dem alle under "begravelsen"? :D

Men damn.. Det er fandme latterligt :p

Haha, ja! det satme være latterligt.. :T

• jeg sys nu det er okay, det er vel deres måde at sige farvel og udtrykke deres sorg.

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

• Det er da fint at vise sin respekt på den måde. Og nej jeg synes heller ikke der er noget sært eller bizart ved det. De fleste af hans/hendes/dens mates var jo fra nettet, og har måske et rent logistisk problem med at komme til begravelsen IRL.

Hvad der derimod efter min mening virker komplet tåbeligt, er at sætte eget liv og lemmer på højkant... for et spil...
    Hvad jeg også synes virker tåbeligt, er hans/hendes/dens mangel på IRL venner/familie som burde sige stop for vedkommende, da evnen til selv at kunne vurdere hvornår man har siddet længe nok foran skærmen, tydeligvis er forduftet.
    Ligesom det utal af unger som er døde af marathon-CS eller whatever spil det nu er. Det er ikke første gang, og helt sikkert heller ikke sidste gang man hører om mennesker som ikke KAN sige stop i tide.

Tag fat i DET, i stedet for at blive ved med at dyrke online communities i så stor en grad.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Originally posted by h0d
    var med til en online begravelse i daoc, kom ca. 600 mennesker

yep og det tror jeg faktisk var den Første online Begravelse..

det var altså for fedt.. jeg var selv med.. og det skete på de fleste servere.. både US og EU..

det var en der arbejdede hos Mythic som døde... så er du gal.. det var fedt... :) fed oplevelse..