Anbefales: Eminem - Curtain Call

  • Goddag tweakers, en lille anbefaling herfra.

    Eminem - Curtain Call - Genialt Album, hvad siger I? - Det er bare så ærgeligt det muligvis er det sidste ham laver - Jeg kan ekstrem godt lide de nye sange, ved i noget om hvad han vil nu udover at trække sig tilbage pga. at han er for afhænig af stoffer og at han skal giftes med halies mor igen?


    Fortsat Goddag! :D


    1. Intro
    2. Fack
    3. The Way I Am
    4. My Name Is
    5. Stan
    6. Lose Yourself
    7. Shake That
    8. Sing For The Moment
    9. Without Me
    10. Like Toy Soldiers
    11. The Real Slim Shady
    12. Mockingbird
    13. Guilty Conscience
    14. Cleanin' Out My Closet
    15. Just Lose It
    16. When I'm Gone
    17. Stan (Live)

  • Quote

    ok hvor kan det købes billigt


    Jeg tror det koster det samme CA. I øjeblikket, men prøv da bilka evt.


    Quote

    ja det er et fedt album


    Ja helt sikkert, alle sangene er fede! Især de nye som man ikke har hørt før.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Really ? ... Hvad er du overrasket over ? ... Alle de gamle numre ?


    Var også hvad jeg tænkte... Der er vel ikke det helt store at blive overrasket over.. Same old tunes..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • der er så 3 nye på..men ja det er jo greatest...og så er spørgsmålet om han holder en familie pause nu her...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Efter alle de år med Eminem, har jeg virkelig fået respekt for ham. ENDELIG stopper han med stofferne og tager ansvar for sit liv. Han er virkelig vild, tror han bliver en god far :P


    Nu overvejer jeg stærkt at købe den.

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by Krillen


    Var også hvad jeg tænkte... Der er vel ikke det helt store at blive overrasket over.. Same old tunes..


    Tja .. Han har jo også lavet meget lort han kunne smide på .. Jeg er positivt overrasket over de sange der er kommet på - måske fordi jeg havde frygtet det værste .. De nye sange er jo heller ikke helt elendige .. Og så er jeg vild med "Eminem - Stan (Live, feat. Elton John)" ..

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Tja .. Han har jo også lavet meget lort han kunne smide på .. Jeg er positivt overrasket over de sange der er kommet på - måske fordi jeg havde frygtet det værste .. De nye sange er jo heller ikke helt elendige .. Og så er jeg vild med "Eminem - Stan (Live, feat. Elton John)" ..


    hehe ja, sådan kan man jo også se på det ... :))


    Selvom jeg syntes han har lavet et par gode numre hist og her, så syntes jeg langt fra at han har lavet nok godt til en "best of... " ... men det er jo nem måde at tjene penge på ... :))


    Men det er jo smag og behag ... og business


  • I mine øjne er det dét eneste album man behøver med Eminem for at få det der er bedst .. Og sjovt nok så er det også det eneste jeg har .. :))