Far Vel dolph - må de evige flodhestemarker være dig gunstige!

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    lam tråd :roller:


    hvorfor? det er en tråd der fortæller handlingen om går dagens afsnit af dolph og wulff.. der er en del herinde der ser temmelig meget dolph, så hva med at gå i seng igen i stedet for at pive?

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    lam tråd :roller:


    Hold nu op med det vræleri. Din post gør heller ikke rigtig nytte. Istedet for at hyle over at posten ikke falder i din smag, så tag og skriv en PM til en moderator. Så kan det jo være han vil slette den for dig


    Topic: Missede desværre afsnittet igår da jeg var til fødselsdag. Men skal da helt klart have fulgt op på dr.dk :D

  • Må nok også idrømme at jeg syntes alt det hysteri med dolph er lidt for plat. Lidt som om jo mere mærkeligt og uden mening det er jo bedre er det...


    Men hva hyg jer endelig med det jeg kan da heldigvis bare slukke eller skifte til en anden kanal :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Hvis du var blevet spurgt direkte, men det her er en tråd på et forum, hvilket vil sige at den egentlig kun henvender sig til folk som har samme interesse (Hint: Åbenbart ikke dig, da du ikk ka li det)


    Hvis man skulle ind i hver evigt eneste tråd og ytre sin mening, som var man blevet spurgt direkte på gaden e.l. sku vi jo ind i alle tråde og spamme at det ikke lige var noget for os :roller: Men hov.. det er jo også lidt det du allerede har gang i..?


    Og lad nu vær med at komme med det udsagn at jeg fordrejer dine ord og bla bla bla :$

  • Quote

    Originally posted by origin


    hvorfor? det er en tråd der fortæller handlingen om går dagens afsnit af dolph og wulff.. der er en del herinde der ser temmelig meget dolph, så hva med at gå i seng igen i stedet for at pive?


    Ja men jeg syntes nu aligevel den er lam

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    Ja men jeg syntes nu aligevel den er lam


    jamen så sys du det.. men næste gang kom med en grund i stedet for at sige den er lam..

  • Til dem, som ser det med den underlige flodhest... bare sådan for at stille min nysgerrighed... ser i også Bamse og Kylling ?.... :))

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Til dem, som ser det med den underlige flodhest... bare sådan for at stille min nysgerrighed... ser i også Bamse og Kylling ?.... :))


    Nej for bamse og kylling's udsendelser er ikke fyldt med fantastisk sarkasme, og gennemborende hylemorsomme quotes af kendte :D ...


    jeg gad godt se bamse finde ud af at kylling er mandelig frisør... og så pludselig bare gå amok som dolph :D ... AHAHAHA :D

  • ENDELIG for det en stopper..


    det var sjovt i starten.. men det blev jo alt for meget af det samme ..


    1 idiot der skaber sig over alt ?


    det er sku da for lamt ..

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2