OldScool BH-5

• YEEES! :dance:

Så fik jeg endelig nogle ordenlige ram; Kingston KHX3000, ægte BH-5:)
    Bencher lidt og har slet ikke nået max endnu.
    Kører med BIOS 510-2 HellFire mod;), som kører super sammen med mine Kingston.
    Og til resultaterne::
    230 mhz CAS 1,5-2-2-5, 3,0 Volt, (CPU 230 x 12= 2760 mhz), alt 100% stabilt, Memtest, SuperPi 32M, OCCT osv testet...
    I Sandra giver det lige knap 6800 mb/sek.

Kunne godt bruge noget at sammenligne med:)?

Originally posted by M.Beier
    Nice ram er sq ikke ret meget vdimm...

Mine løber 274mhz men ved 3.7v :) - G.skill 1GBGH

Sæt din Cycle idle limit ned til 16 - giver et hæftigt performance boost :)

Yes, jeg prøver, mange tak M.Beier:)
    Og de skal da have flere volt senere inat :D

Originally posted by Try-this
    Det er eddermame nice det der! :cheers:

Måske man skulle lege lidt med sine BH-5 her i juleferien, eller hvis der blir tid midt i SSO :))

Hehe...
    Update på vej, er igang med at teste ved 2820 Mhz og 235 fsb, stadig samme timings og volt:)

• Kanon resultater...
    Men hvad med temp på rammene?

Originally posted by shahid_2dk
    Nice resultater :hb:

Skal også i gang med "projekt (tør)is 2" i vindterferien :hb: Mangler dog delene :crazyeyes:

hmm... du kan købe sølvpapir og køkkenrulle i aldi uden problemer? så kan du jo komme i gang med det samme :)

• Uden pis...

Har HS på mine BH5 ram, tror i ikke det vil være en god idé med et par piller DICE ovenpå ram'ne??? - kan ikke se nogen problemer i det, ud over printen bliver meget meget kold, men er ikke en katastrofe, vil selvfølgelig være sikker på der IKKE er noget flydende på mobo :)

• du kan med fordel pille HS af, og så evt. finde et par gamle kølere og så skære dem til og lklistre dem fast.

Ellers kan du sætte en blæser udfor dine ram, så er du sikker på at de bliver holdt kølige nok.

• DICE på ram, fordi mine ram er pænt temperatur følsomme, indendørs vil de omkring 267mhz max 1M, udendørs over 274mhz... :) - 30 graders forskel, og har en blæser over ram lige pt. en 92mm som er monteret via 1 elastik... :)

DICE ville måske lade mig ramme 285mhz, og 275mhz 32M stabilt er højeste nogensinde for 2x 512MB BH5 / CH5 / UTT :)

Originally posted by M.Beier
    Uden pis...

Har HS på mine BH5 ram, tror i ikke det vil være en god idé med et par piller DICE ovenpå ram'ne??? - kan ikke se nogen problemer i det, ud over printen bliver meget meget kold, men er ikke en katastrofe, vil selvfølgelig være sikker på der IKKE er noget flydende på mobo :)

ved ikke hvordan rammene har det med at være så kolde, men jeg har da prøvet at ligge tøris på nb-profil og sb på et mobo (da jeg legede med tøris på min celly 325J) - og det gik da fint nok ;)