Hunter - pet training

• Hej, jeg vil gerne optræne en tiger (som er lvl 38 ) for at få flere training points da jeg har en ugle som jeg fik som lvl 54... men hvordan kan man det når man er lvl 60 ? hvordan får min tiger xp? ved at nakke noget på mit lvl eller ved at nakke noget på dens lvl ?

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

• Bah havde ellers håbet på det andet :S Man kan jo ikke så meget uden sit pet :)

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Originally posted by Jacorik
    ved at nakke noget på dit lvl men det er dumt at bytte sit pet ud i så højt lvl da den jo så får mindre talent points :(

alle pets får lige mange TP... ligemeget om de er lvl 60 når man træner dem eller lvl 2... :idea:

Originally posted by Loddy

alle pets får lige mange TP... ligemeget om de er lvl 60 når man træner dem eller lvl 2... :idea:

det gjorde mit pet bare ikke da jeg fik et nyt pet

Originally posted by Jacorik

det gjorde mit pet bare ikke da jeg fik et nyt pet

hva lvl hunter er du? pga. hvis du tamer et lvl 60 pet.. får det flere points af gangen, men hvis du tamer et lvl 2 pet.. får det flere langsommere... (Blizz har selv sagt at en hunters pet får lige mange TP ligemeget lvl...)