IE eller Mozilla

  • Quote

    Originally posted by Wraper


    Og hvad fanden skal det så betyde?
    Skal os der laver en hjemmeside med en 100% rigtig kode have skylden for at microsoft's browser ikke kan vise den ordentligt? Ta dig sammen!


    Sådan som jeg læser det, mener han at folk gør det med vilje - Altså de laver en betingelse, der tjekker om navigator.appName giver nogle af MSIE's browser versioner og i det tilfælde ikke viser siden, men derimod viser en provokerende besked

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Sådan som jeg læser det, mener han at folk gør det med vilje - Altså de laver en betingelse, der tjekker om navigator.appName giver nogle af MSIE's browser versioner og i det tilfælde ikke viser siden, men derimod viser en provokerende besked


    gør jeg så ikk. Jeg koder bare en side som er korrekt efter standarden hvad koden angår. at IE så ikke kan vise den ordentligt, er ikke mit problem..
    Det eneste microsoft prøver på, at jo at skabe mere monopol og derved selv sætte standarden. Og det lader ikk til det lykkedes særligt godt. Efter hvad ejg ved, er der flere og flere sider der holder konkurrencer om de flotteste designs osv, og der er endnu ingen sider der er ukorrekt kodet, der har været i top10! Igen, andre undersøgelser viser at flere og flere søger til korrekte kodet sider!

  • Quote

    Originally posted by Wraper


    gør jeg så ikk. Jeg koder bare en side som er korrekt efter standarden hvad koden angår. at IE så ikke kan vise den ordentligt, er ikke mit problem..
    Det eneste microsoft prøver på, at jo at skabe mere monopol og derved selv sætte standarden. Og det lader ikk til det lykkedes særligt godt. Efter hvad ejg ved, er der flere og flere sider der holder konkurrencer om de flotteste designs osv, og der er endnu ingen sider der er ukorrekt kodet, der har været i top10! Igen, andre undersøgelser viser at flere og flere søger til korrekte kodet sider!


    Har du nogen kilder til alle dine postulater om konkurrencer og undersøgelser ?

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Okay - det var også bare af ren nysgerrighed.


    Hmm kan huske jeg kom ind på en side efter jeg søgte efter et WordPress theme. Men kan ikk huske siden direkte :/

  • KarGa fik fat i den.


    Det er KUN for at genere IE brugere - på de måske 10 sider der var links til i pågældende tråd. Det endte så også med at jeg måtte deaktivere den på grund af flamewar.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Hvis det er mig du hentyder til, så mener jeg ikk det er i orden at slamkode, men at w3 standarderne er nærmest til grin...


    Man burde lave en ny transitional og så beholde den gamle muligvis til ældre browsere, der kører på langsomme systemer.. Den nye trans sku være mere åben overfor udtraditionel kode, såsom layouts i div's og span's


    Nej... nu mere Sajmon ... han giver jo også os der laver det ordentligt skylden for at css ikke er understøttet 100% i Internet Explorer 6.0 :) - og vi er oven i købet en flok røvaber :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Nej... nu mere Sajmon ... han giver jo også os der laver det ordentligt skylden for at css ikke er understøttet 100% i Internet Explorer 6.0 :) - og vi er oven i købet en flok røvaber :boxed:


    Ellers cool at være en røvbanan :)) nå, spøg til side ..


    Vil give Karga ret i det kan være bøvlet når man arbejder med design i div og span ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ellers cool at være en røvbanan :)) nå, spøg til side ..


    Vil give Karga ret i det kan være bøvlet når man arbejder med design i div og span ...


    Ja, Internet Explorer er :D


    De få gange jeg har forsøgt har det virket perfekt i FF, men når jeg så lige skal se den efter i IE, så ligner det lort. Og når jeg så endelig får det til at virk e i begge, jamen så kan den ikke godkendes som w3 standard. :/


    - Derfor jeg bruger tables i sider som har en bred og højst sandsynligt mindre vidende målgruppe.


  • Men det er muligt at få det til at virke .. Men ja, yderst bøvlet ...