QuoteDisplay MoreOriginally posted by dr-eskimo
zg - det er KUN sæt det kan bruges da der er MANGE bedre items alene
jeg laver 950 - 1000 frostbolts MED greater arc pot
har NÆSTEN 500+ UDEN trinket og AP
og jeg one hitter shamans/newbie warriors hver 5 fuldmåne
som sagt har "kun" lavet 4.1 ..og det er uden AB buffs...så
og jeg laver ikke aoe i mit damage cloth...= intet mana = intet output og intet hp
har tøj til hver en afdeling..
atm tror jeg faktisk jeg skal have fat i arcanist da det er blevet buffed til brugeligt aoe cloth - se 3 th increace with 18 dam =/ og der er som sagt stats og det hele = niiice aoe cloth
mangler stadig zg trinket...og bedre wand og en bedre back sigh jeg skal også have en ting eller 2 til priest og rogue ..så mine 1000k hits non buff(en pot) frostbolt må vente lidt -_- /cry
LOL...
Dvs du vil samle arcanist til at AoE pga det har +18 dmg som set bonus... Det svarer til ca. +3 dmg til aoe spells...
ALLE ved da at ved AoE går man efter +crit items... Men du siger at du vil gå efter arcanist som AoE set pga det har en 5 sæt bonus på +18 dmg...
Har du overhovedet set NW 5 set bonus? Den der gir +area effect på alle aoe spells?
Alt i alt har NW:
+204 dmg
+3% crit
+12 mana/5 sec
+116 stamina
+159 int
+69 spirit
+40 FR
+30 SR
+10 NR
+10 AR
+10 FR
+666 armor
Arcanist:
+50 dmg
+25 frost dmg
+2% crit
+10 mana/5 sec
+112 sta
+195 int
+82 spirit
+34 FR
+27 SR
+584 armor
Det her er så de fulde sæts som jeg nok ikke ville bruge(Ikke arcanist) Medmindre jeg havde 8 NW pga det set bonus bare er for vildt...
Jeg har ikke 1 eneste arcanist jeg bruger(Bortset fra mod ragnaros, vael eller firemaw pga fire resist)
Selv en mega noob warrior har mere end 3k HP... Og så er han godt nok skidt...
Men pointen er at det virker ikke som om du overhovedet har set på netherwind items efter 1.9? Ellers er du bare naiv? Der findes mange items hvor du dårligt nok får bedre items end netherwind... Specialt pga de resistances også er dejlige.. Og +204 dmg er vel også ok ifht det er et sæt... Og det er til all magic dmg... Ikke kun frost eller fire eller sådan noget... Pga IMO er det totalt ubrugeligt da det aldrig har stats på sig...