Ny netherwind

• LOL... :))

Dvs du vil samle arcanist til at AoE pga det har +18 dmg som set bonus... Det svarer til ca. +3 dmg til aoe spells...

ALLE ved da at ved AoE går man efter +crit items... Men du siger at du vil gå efter arcanist som AoE set pga det har en 5 sæt bonus på +18 dmg...

Har du overhovedet set NW 5 set bonus? Den der gir +area effect på alle aoe spells?

Alt i alt har NW:

+204 dmg
    +3% crit
    +12 mana/5 sec
    +116 stamina
    +159 int
    +69 spirit
    +40 FR
    +30 SR
    +10 NR
    +10 AR
    +10 FR
    +666 armor

Arcanist:

+50 dmg
    +25 frost dmg
    +2% crit
    +10 mana/5 sec
    +112 sta
    +195 int
    +82 spirit
    +34 FR
    +27 SR
    +584 armor

Det her er så de fulde sæts som jeg nok ikke ville bruge(Ikke arcanist) Medmindre jeg havde 8 NW pga det set bonus bare er for vildt...

Jeg har ikke 1 eneste arcanist jeg bruger(Bortset fra mod ragnaros, vael eller firemaw pga fire resist)

Selv en mega noob warrior har mere end 3k HP... Og så er han godt nok skidt...

Men pointen er at det virker ikke som om du overhovedet har set på netherwind items efter 1.9? Ellers er du bare naiv? Der findes mange items hvor du dårligt nok får bedre items end netherwind... Specialt pga de resistances også er dejlige.. Og +204 dmg er vel også ok ifht det er et sæt... Og det er til all magic dmg... Ikke kun frost eller fire eller sådan noget... Pga IMO er det totalt ubrugeligt da det aldrig har stats på sig...

• hvem siger jeg er i en guild hvor jeg kan få fuldt netherwind :<

jeg har næsten 110 played...jeg tager damage først over stats og atm laver jeg maks 4.2 crits = ikke ret meget compared til netherwind...men hvis jeg er abble til at overhoved få netherwind .. ville jeg nok stadig tage damage gear fra bwl end netherwind ....jeg har 3 lvl 60 ...jeg har alt andet gear atm jeg kan få...har fuldt crit gear og fuldt damage gear ...det handler ikke om hvad jeg ikke vil have , det handler om hvad jeg synes pt er bedst efter den stil jeg spiller = damage og blive one hittet af 1 lvl 30 mob

kan virkelig ikke se hvad problemet er ...jeg kan godt lide at være i stand til at solo 2 lvl 60+ elites fordi jeg laver tredoble damage..kan godt være jeg bliver one hittet men rofl...hvad hjælper det når jeg one hittet dem 0o (over drive fremmer forståelsen)

arcanist - der er crit på også OG + damage...OG stats

• Kan så oplyse dig om at jeg med full netherwind nu har rundet 500 damage og rammer for omkring 980 på mobs uden arcane elixir (frostbolts), har 6800 mana og 4000 liv.. plus selfølgelig 25% mere range på blizzard, flamestrike og arcane explosion og 10% chance for at næste cast er instant som netherwind bonus (og så er der så self. også threat deduction)

Jeg vil give dig ret i at før netherwind blev buffed i 1.9 var alm. +damage items bedere, det er de så ikke mere.

• Til pvp vil jeg klart blande et par nw med et par +dam items
    Har man hele NW sættet vil jeg klart bruge det pvp , det er en naste 8/8 bonus man får

Til AE er arcanist nice men langt fra optimalt , jeg ville nok gå efter mana og crit items ,
    Til pve NW pga thread reduc bonus supleret med et par +dam items
    8/8 bonus er nice pve , men man skal sateme holde sig i skinnet ellers ender man sq hurtigt med face i jorden

2 mages i min guild ligger på 1600 med begge trinkets begge med 7/8 NW og når de får sidste piece speccer de frost/AP så burde man ramme 2k+ non crit med AP og begge trinkets ............. lorte mages :p

Der skrives lidt om +frost resist items
    Frostresist virker ikke ligesom Fire , hvor man resister x% af firespellen
    Frost regnes på en lidt anden måde og er enten fuld resist eller nada resist.
    Min erfaring er at bare med 100 Frostresist resister man temmelig mange frostballs/frost nove kontra hvor meget firedam man 100% resister.

Og jeg tvivler på at du ofte laver 4k frostbolts i pvp... med +484 dmg får en frostbolt +394 dmg(Og en CoC får +65.7) så det gir en 8-900 frostbolts? Når de critter er det x1.5 så det er 1350 og med talents gir det 2700

købkøb jeg forstår ikk helt den udregning , std frostbolt for 900 og 2700 crit med talents ?? mon ikke der skulle ha stået 1800 istedet.

I USE AJAX

Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

Rettet en gang, sidst af gille ().