Betalings problemer

• Jeg kan sku ik rigtigt finde ud af det med at betale for wow
    jeg har et visa electron og jeg sys jeg har prøvet mange forskellige måder med det virker bare ikk
    er der ikk en som kan vise mig hvordan jeg gør...?? :ohmy:

Originally posted by ZeroKill3r
    Altså hvad er det du ikke kan finde ud af? det er jo pære simpelt. Tag dit visa kort, og skriv hvad de ber dig om på deres hjemmeside. .. Beskriv lige helt nøjagtigt hvad det er du ikke kan finde ud af.

Det er hvor de forskillige tal skal stå altså hvad for noget der er vertification code osv hvad der er hvad... og hvor på mit kort det står...

Originally posted by niller

Det er hvor de forskillige tal skal stå altså hvad for noget der er vertification code osv hvad der er hvad... og hvor på mit kort det står...

Altså det 16 cifret tal du skal skrive er det 4 x 4 tal der står på "forsiden"

udløbs datoen er xx-xx står som regel nedunden det 16 cifret tal.

vertification code som du siger, er det 3 cifret tal. Det står på regel på bagsiden hvor du har lavet din underskrift.. der står: xxxx-xxx det er de 3 sidste tal du skal skrive.

• Jamen så når jeg har gjordt det så når jeg trykker finish så når den har læst siden ind så starter den lige der hvor jeg sluttede så står der bare det som jeg skrev andet sker der ikke... såå kan ik fatte hvad fanden der er galt...

Jeg har over 10.000 sååå. penge er ik et problem... men fatter det bare ikk i får et screenshot imorgen eller noget.... :rules:

det kan også være du har skrevet forkert eller sådan noget

Originally posted by zero
    er visa electron ikke et af de der kort man har som 15-18 pga hvis det tror jeg det er der for. er ikke sikker på at man kan bruge dem.

man kan godt bruge dem, min ven brugte sit

Jo det kan man godt for jeg har betalt før men så gad jeg ik spille det mere og så vil jeg så til at spille det igen... sååå og jeg er kun 14 altså årgang 91

Prøv at post et screenshot.. Ellers, hvor lang tid siden er det du stoppede? Fordi Blizzard sletter dit account efter et stykke tid. Mener det er 3 måneder.

og man kan godt bruge Visa elektron, brugte jeg selv i alle de mange måneder jeg spillede.

Prøv at post et screenshot.. Ellers, hvor lang tid siden er det du stoppede? Fordi Blizzard sletter dit account efter et stykke tid. Mener det er 3 måneder.

og man kan godt bruge Visa elektron, brugte jeg selv i alle de mange måneder jeg spillede.

blizzard sletter ikke acc de sletter dine char efter 6 måneder MÅSKE kan godt være de ikke sletter dem i et år hvis det er der er masse af plads

Jeg har ikke spillet i over 6 måneder din accoutn bliver ikke slettet efter 3 måneder - jeg har ihvertfald ikke betalt meget meget længe og jeg betalte i forrige uge og endda med Visa Electron (ja i know - men dankort kan jeg ik li bruger for mange penge så eheh)

Men > Ring til blizzard support og hør hvad der går galt de kan nok forklare dig det bedre ;)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU