Homo Hitler :S

  • hehe så lige TV guiden for i aften .. :)


    faldt lige over


    TV2 Zulu
    19:05 Var Hitler bøsse?
    Diktatorens hemmelige tendenser.


    flækkede bare af grin :P
    sidder her og virkelig tåger.. har fået hals betændelse så har ikke sovet andet end 3 timer inat stod op kl 03 og så har jeg eller bare stenet og spillet lidt


    Så kan man jo lige så godt Tåge på TV2 program guide for idag :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

    Rettet en gang, sidst af Kisker^ ().

  • sådan heh

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Det tror jeg da måske man skulle se. Det lyder hvert fald som et underligt program.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Så noget andet og måske mere interessant på discovery forleden. Noget med man prøvede at myrde Hitlen (nogle af hans egne mænd) ..


    Hitler overlevede fordi bomben kom til at stå bag et bordben :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Så noget andet og måske mere interessant på discovery forleden. Noget med man prøvede at myrde Hitlen (nogle af hans egne mænd) ..


    Hitler overlevede fordi bomben kom til at stå bag et bordben :boxed:


    Ja det er korrekt. Det var henimod slutningen af krigen, i '44 tror jeg nok, er dog ikke sikker. Og så var der også det attentat mod ham, hvor en civil placerede en bombe under en talerstol, desværre gik Hitler et par minutter for tidligt.
    Hitler var jo egentlig selv i den kategori af mennesker, som han mente skulle udryddes. Hans helbred var utrolig dårligt, for at sige det mildt. Og han var jo også omgivet af mænd som egentlig også selv var på en eller anden måde, langtfra perfekte helbredsmæssigt. Hitler var sku i skralden.. Og så var han på stoffer

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Så noget andet og måske mere interessant på discovery forleden. Noget med man prøvede at myrde Hitlen (nogle af hans egne mænd) ..


    Hitler overlevede fordi bomben kom til at stå bag et bordben :boxed:



    Den udsendelse har jeg også set....


    Men det med hans helbred tror jeg nu der er en forklaring på, manden sov nok ikke mere end 3-4 timer om dagen, måske mindre. Og han skulle jo hele tiden være på farten. Hvis jeg ikke får mindst 8 timers søvn, bliver jeg også noget groggy.



  • det var derfor hitler var blæst oven i skalden heh ;)


    jeg har fået 3 timers søvn inat .. i alt :S

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2


  • En nat er ikke 5 år :ohmy:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP


  • Ja det er klart det også har en indflydelse. Men, han havde en hård barndom, hans bror døde af mæslinger tror jeg det var, og Adolf havde det også, det kan nemt ha' haft indflydelse på hans udvikling, specielt i hjernen, især når det er et lille barn vi snakker om. Han blev skadet under 1. Verdenskrig, han havde store maveproblemer, hans personlige livslæge lavede alle mulige "kvaksalver", brygget på jeg ved ikke hvad, og fodrede dem til Hitler i store mængder og så fik han bla. øjendråber indeholdende lidt kokain, afhængig blev han også

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg har læst utroeligt meget om Hitler og er aldrig stødt på ordet bøsse.


    Det ku sagtens være et tabu i de tekster du læser...


    Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    Nu var hitler jo ikke dum, en dum mand kan ikke gøre alt det han gjorde. Han brugte bare sine kræfter på en forkert måde.


    At man er klog, betyder ikk at man ikke er dum imo..
    Han var dum på den måde at han netop brugte sin magt på den måde, mne stadig klog idet han havde tilegnet sig så meget magt

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Det ku sagtens være et tabu i de tekster du læser...



    At man er klog, betyder ikk at man er dum imo..
    Han var dum på den måde at han netop brugte sin magt på den måde, mne stadig klog idet han havde tilegnet sig så meget magt


    Ja. Men har læst en masse forskellige ting