I kommer på det lokale diskotek og djen spiller?

• Ja, hvad spiller djén når i kommer ?

Nævn noget af det pigerne ryster røven til, og kan skråle med på ;)

Eksempler:

Grease Megamix
    Danseorkesteret - Kom tilbage nu
    Juncker - Sotto Voce

Altså det jeg gerne vide, er hvad de spiller dernede som klassikere! - Og hvad der holder hvergang ! :)

Originally posted by HyBeR

Kom kom kom :D hvad spillede de mere? :D

musik? O.o alt muligt "techno" halløj.. kender ik en skid navne på alt det hva de spillede, men det var godt nok, ihvertfald god til at komme i stemning på..

• Hovedsageligt mainstream... det er jo det de unge tøser vil have...

Ellers når det er en bestemt der spiller, så kommer der også noget house, dance, trance...

Men hovedsageligt er det mainstream de spiller på Chaplin Viborg...

• tjaa, kommer vidst sjældent nok i by til at kunne svare på dette ...

Men desværre spiller man ikke det jeg gider lytte til her i Herning, nærmest slet ikke her i DK :(

dvs., progressive and trance :hb:

Narj, man får lidt house af og til, ellers er det de der sædvanlige clubnumre, eksempelvis Infernal - From Paris to Berlin (iøvrigt ok fin dog) ...

• i Varde spiller de meget den der The Weekend med michael eller hvad han hedder.

ellers div techno .. Kim larsen . Spar2 . Bamses fjender 8o

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Originally posted by affe
    i Varde spiller de meget den der The Weekend med michael eller hvad han hedder.

ellers div techno .. Kim larsen . Spar2 . Bamses fjender 8o

Har hørt de spiller herremeget Techno i Varde. Især på blue bell vist.
    Ud over det så er det i Herning mest ret kedeligt imo. Men er så heller ikke så meget til elektronisk. Så jeg lader det baer være. Er fedt nok at komme på Peppers hvor der ofte er live musik på en lille scene og dj samtidig.. Men der er så ikke lige de mennesker jeg normalt går med ;)

Originally posted by SlackeR

Har hørt de spiller herremeget Techno i Varde. Især på blue bell vist.
    Ud over det så er det i Herning mest ret kedeligt imo. Men er så heller ikke så meget til elektronisk. Så jeg lader det baer være. Er fedt nok at komme på Peppers hvor der ofte er live musik på en lille scene og dj samtidig.. Men der er så ikke lige de mennesker jeg normalt går med ;)

Peppers er okay, der har bare været overproppet de par gange jeg har været der .. Øllen er da heller ikke så dyr der, og det er tilmed øl man får. Ikke halv vand og halv øl som på Daisy 8o

Originally posted by Macimuz

Peppers er okay, der har bare været overproppet de par gange jeg har været der .. Øllen er da heller ikke så dyr der, og det er tilmed øl man får. Ikke halv vand og halv øl som på Daisy 8o

Ja det er billigere. Men som sagt er det ikke der mine venner går som regel. Har været der et par gange også, mest på grund af priserne. Som regel godt fyldt, men det er vist ved at ebbe ud nu her. Så må vi se om det holder længere end de utallige andre værtshuse der har ligget samme sted ;)

• Alt med Nik & Jay.. No matter what vil pigerne altid danse til deres numre.. :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by SlackeR
    Ja det er billigere. Men som sagt er det ikke der mine venner går som regel. Har været der et par gange også, mest på grund af priserne. Som regel godt fyldt, men det er vist ved at ebbe ud nu her. Så må vi se om det holder længere end de utallige andre værtshuse der har ligget samme sted ;)

Hehe, der har godt nok lagt mange forskellige efterhånden ...

• Pigerne går vold amok til dem her (gjorde de ihf. i fredags) :

Rihanna - Pon De Replay

Sugababes - Push The Button

Will Smith - Gettin' Jiggy With It

Maroon5 - This Love

Madonna - Hung Up

:D